کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۰۵۹۷
تاریخ خبر:

‌شش خودرو جذاب، کمیاب و خوش‌رنگ بازار خودرو

روزنامه هفت صبح، محمدحسین شاوردی | اگر خاطرتان باشد هفته قبل در گزارشی به معرفی سه خودرو پرداختیم که با داشتن رنگ جذاب اما کمیاب، جزو خاص‌ترین خودروهای بازار ایران بودند. محصولاتی با رنگ‌هایی کمتر دیده شده که در کمال تعجب نه‌تنها سفید نیستند که از هر جا عبور کنند حضور خود را فریاد می‌کشند! اینجا در یک گزارش جالب سراغ شش خودرو دیگر رفته‌ایم و ضمن معرفی رنگی که دارند، به وضعیت قیمت و ارزش فنی آنها پرداخته‌ایم.

* یک: نارنجی ملایم - Passion Orange Dual Tone / هیوندای آی۲۰ - مدل ۱۳۹۷
با بهایی نزدیک به ۶۵۰ میلیون در این رنگ کم‌نظیر به شدت جلب توجه می‌کند. آی۲۰ البته در دور جدید ورود به ایران، در یک پالت متنوع و جذاب از رنگ‌های بدنه به خریداران تحویل شد اما این رنگ نارنجی جذاب شاید بهترین نمونه‌ای باشد که از آن مجموعه انتخاب کرد. آی۲۰ که به کیفیت ساخت مناسب و سواری راحت شهرت دارد، خودرویی محبوب در بین بانوان و خریداران جوان است.

* دو: قهوه‌ای مایل به قرمز - Cuprite Brown / مرسدس بنز CLS350 - مدل ۲۰۱۲
سدان فست‌بک و جذاب بنز با این رنگ کمیاب و فوق‌العاده بیش از آنکه اسپورت به نظر برسد، لوکس، با وقار و سنگین می‌نماید و همین موضوع زیبایی خودرو ۴٫۹ متری مرسدس را دو‌چندان می‌کند. قیمت این سدان سریع‌السیر و شش سیلندر در محدوده دو میلیارد تومان قرار دارد.

* سه: قرمز اناری - Pomegranate Red / هیوندای سوناتا هیبرید - مدل ۲۰۱۸
چیزی بین دو طیف جذاب از رنگ قرمز یعنی رمینگتون و ونتیان است که در نسل‌های قبلی استفاده شده ولی در اینجا غلیظ‌تر و باکیفیت‌ بالاتر روی بدنه نشسته است. وضعیتی که از قضا جلوه لوکس‌تری را به سوناتا ۲۰۱۸ داده و زمینه استفاده بیش از پیش هیوندای از رنگ اناری را در محصولاتش ایجاد کرده و قیمتش را تا سطح ۱٫۴ میلیارد تومان در نمونه‌های کم کارکرد بالا برده است.

* چهار: قرمز شرابی - Wine Red / میتسوبیشی میراژ - مدل ۲۰۱۸
چیزی بین ارغوانی و قرمز با عمق بالا که به این کوچولوی کم‌مصرف ژاپنی به شدت می‌آید و جلوه خاصی به آن در بازار بخشیده است. میراژ ۲۰۱۸ که هم‌اینک در نسخه‌های کم‌کارکرد بهایی نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان دارد، خوشبختانه در یک مجموعه خوب از رنگ‌های متنوع بدنه به ایران پا گذشته که سرلیست آنها همین رنگ جذاب است.

* پنج: آبی متالیک سفارشی - Blue Metallic SPECIAL / آلفا رومئو جولیتا - مدل ۲۰۱۷
یکی از بهترین ساخته‌های آلفا رومئو که در دامنه وسیعی از رنگ‌ها در ایران عرضه شده و رنگ آبی آن بسیار کمیاب است. جولیتا که با این رنگ آبی سفارشی بهایی نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان دارد، یکی از دینامیک‌ترین هاچ‌بک‌های متوسط با حداکثر لذت رانندگی برای خریداران است.

* شش: سبز تامورا - TAMURA GREEN / مزدا۲ - مدل ۱۳۹۰
یکی از بهترین محصولات‌ مزدا در یک دهه اخیر که به تعداد اندکی در ایران مونتاژ شد و هنوز هم دیدنش در معابر شهر لذتبخش است. این خودرو ژاپنی در اینجا با رنگ اصیل سبز تامورا که برگرفته از فرهنگ ژاپنی است، در بین هم‌نسلانش محصولی کاملا متفاوت است. خودرویی که امروزه با قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

کدخبر: ۳۵۰۵۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر