کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۶۴۸
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه | ریسک آزاده، ‌چتری‌های حسین یاری و...

روزنامه هفت صبح | مصاحبه فریدون جیرانی با آزاده صمدی در کافه آپارات‌، مروری نسبتا کامل است بر زندگی شخصی و حرفه‌ای این بازیگر. در این گفت‌و‌گو صمدی حرف‌های جالبی درباره خودش زده که بخش ندیدن سریال همسر سابقش‌، هومن سیدی (قورباغه) فعلا بیش از بقیه وایرال شده است.

صمدی در این مصاحبه کدهای جالبی درباره شخصیت زهره سریال «می‌خواهم زنده بمانم» داده است. او گفته ابتدا نقش شیوا به او پیشنهاد شده‌؛ همانی که آناهیتا درگاهی بازی می‌کند. با این حال او ریسک می‌کند و شخصیت زهره را می‌پذیرد. این شخصیت از قسمت هشتم وارد سریال می‌شود اما صمدی بعد از خواندن ویژگی‌های او‌، می‌داند جای کار دارد. این ریسک حالا جواب داده و یکی از بهترین بازی‌های صمدی را شاهد هستیم.

*** درس‌هایی که خواننده راک از سنتی‌ها گرفته است: کاوه آفاق برای غالب مردم به عنوان خواننده راک شناخته می‌شود. او در برنامه «کتاب باز» حرف‌هایی زد که با تصور عامه نسبتی ندارد. این موزیسین و خواننده از چهره‌هایی گفت که روی او تاثیر گذاشته‌اند؛‌ چهره‌هایی که از موسیقی سنتی می‌آیند. مثل محمدرضا لطفی یا مرتضی حنانه.

آفاق همچنین از حسن کسایی و تنبک نوازی حسین تهرانی تمجید کرد. او گفت سعی کرده‌ام چیزهایی که از این چهره‌ها یاد گرفتم را در راک به کار ببندم تا اگر روزی یک خارجی ترانه من را شنید نگوید کپی کرده است. در لابه‌لای گفت‌و‌گوی کاوه آفاق و سروش صحت‌، صحبت از کریس دی برگ و چند موزیسین دیگر هم به میان آمد. این مصاحبه یکی از پرنکته‌ترین قسمت‌های اخیر «کتاب باز» است که بحث‌های تئوری جالبی میان مهمان و میزبان ‌ شکل گرفت.

*** خراب نشدن چتری‌های حسین یاری زیر شکنجه: یکی از نکات بامزه و البته قابل‌توجه قسمت نهم سریال «گیسو»، آرایش موهای حسین یاری بعد از آزادی از دست گروگانگیرها بود. او به‌قدری از گروگانگیرها کتک خورده بود که به شکل نیمه‌جان داخل سلولش روی زمین افتاده بود و کشان‌کشان او را آن زندان ساختگی خارج کردند.

او با سر و صورت و دستان زخمی توسط گروگانگیرها در حومه شهر رها شد، قاعدتا در چنین شرایطی موهای فردی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته باید آشفته و بهم ریخته باشد‌ اما آرایش موهای او در این سکانس‌ها به گونه‌ای بود که انگار نه انگار او چند روز شکنجه می‌شده و کتک می‌خورده است. موهای او سشوار زده و حالت‌دار بود، گویی که او تازه از آریشگاه بیرون آمده تا از زیر مشت و لگد. روز بعد هم که رضا کت و شلوار پوشیده سرکارش حاضر شد، آرایش موهایش همان بود.

کدخبر: ۳۸۷۶۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر