کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۳۰۷۲
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه| رندی خداداد، تغییرات خندوانه و...

روزنامه هفت صبح | اقدام غیرحرفه‌ای روز/ پخش مصاحبه تکراری و عاریتی با جمشیدی در ورزش و مردم: روز گذشته یک گفت‌وگوی تکراری با پژمان جمشیدی در برنامه ورزش و مردم پخش شد.ابتدا پیمان یوسفی کمی از زیرخاکی و درخشش جمشیدی گفت و اعلام کرد در آستانه پخش سری دوم سریال، مصاحبه‌ای با بازیگر آن را ببینید.یوسفی این را هم گفت که مصاحبه کمی قبل گرفته شده و برای پخش آن چه فرصتی بهتر از حالا.

در این گفت‌وگو جمشیدی را با لباس زمستانی می‌بینیم که هیچ نسبتی با هوای گرم بهار ندارد.مهم‌تر اینکه جمشیدی با دوربین ورزش و مردم گفت‌وگو نکرده و این مصاحبه مربوط است به صحبت‌های او با محمود قاضی میرسعید،گزارشگر و گوینده خبر ورزشی.این گفت‌وگو بعد از درگذشت علی انصاریان انجام شد و روی آنتن رفت.حالا ورزش و مردم در اقدامی غیرحرفه‌ای مصاحبه را کوتاه و پخش کرده است.

* رندی روز/ یک تیر و دو نشان عزیزی با رمز عادل و شبکه سه: خداداد عزیزی مهمان برنامه این هفته شباهنگی بود.در بخش توضیحات تک جمله‌ای،حامد آهنگی نظر او درباره عادل فردوسی‌پور را جویا شد.پاسخ عزیزی این بود:«عادل.» حامد آهنگی هم توی حرف عزیزی آمد و گفت:«جای او در تلویزیون خالی است.» به‌نظر می‌رسید عزیزی هم به جای خالی فردوسی‌پور در تلویزیون و برنامه نود اشاره کند.

اما در یک توضیح رندانه بحث را اینطور ادامه داد:«عادل از دوستان خوب من است و می‌شود بهش گفت عادل.» این پاسخ عزیزی مصداق یک تیر و دو نشان است.او هم از فردوسی‌پور تمجید کرد و با کنایه عدالت او را یادآور شد. از آن طرف بحث «خالی بودن جای او» را پی نگرفت تا دلخوری شبکه سه را باعث نشود.او در این شبکه به عنوان مربی و کارشناس با برنامه ستاره‌ساز همکاری دارد.

* منتظر باشید روز / رامبد خندوانه را زیر و رو می‌کند: سری جدید خندوانه در حالی روی آنتن است که رامبد جوان و گروهش به‌خاطر کرونا شرایط ویژه‌ای دارند.به همین خاطر آنها به طور کامل موفق به اجرایی کردن ایده‌های‌شان نشده‌اند. جوان در برنامه پنجشنبه شب قول داد تا فاصله مانده به ماه محرم قرار است خندوانه دچار تغییرات اساسی شود.

راه انداختن یک لیگ با حضور مشاغل مختلف از جمله ایده‌هایی است که رامبد جوان و تیمش مقدمات آن را به‌زودی فراهم می‌کنند.به گفته جوان یک مسابقه مشابه خنداننده‌شو هم در این برنامه اجرایی خواهد شد.او توضیح بیشتری نداد اما همین قدر که تصمیم دارد برنامه را از یکنواختی خارج کند،اتفاق مهمی است.در فصل جدید خنداننده شو مسابقه ادا بازی و نیز تم‌هایی که در آن اجرایی شد، جزو برگ برنده‌ها محسوب می‌شود.

کدخبر: ۳۹۳۰۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر