کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۸۸۴۵
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه | دادگاهی فراستی، گریم کمیلی و شانس شبکه ۳

روزنامه هفت صبح | شورش روز / دادگاهی علیه مسعود فراستی در کتاب باز: مسعود فراستی اگرچه در برنامه جمعه شب «کتاب باز» حضور نداشت،اما به نوعی می‌توان گفت حضوری غیرمستقیم دربرنامه داشت.درواقع بحث‌های بین سروش صحت و مهمانش به سمت و سویی رفت که مخاطب علاقه‌مند به سینما متوجه می‌شد که منظور هر دو طرف مسعود فراستی است.

صحت در بخشی از گفت‌وگویش با پوریا ذوالفقاری بحث را به سمت نقد منفی برد و گفت که نوشتن نقد منفی سخت است و جسارت می‌خواهد که منتقد به شکلی صریح بگوید فیلمی بد است.نماد این نوع نقد مسعود فراستی است و می‌توان اینطور برداشت کرد که صحت از راه و روش نقادی او حمایت کرده است.اما در مقابل پوریا ذوالفقاری هم بدون نام بردن از فراستی شیوه او در نقادی را زیر سوال برد و گفت اینکه یکی حکم کند که فیلمی بد است یا خوب نقد نیست بلکه اظهارنظر شخصی است.

*** شانس آورد روز / تغییر ساعت بازی‌های تیم ملی و خوشحالی شبکه سه: بازی‌های حساس تیم ملی درچارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی از ۱۳ خرداد ماه شروع می‌شود . طبق اعلام قبلی قرار براین بود که دو بازی ایران برابر بحرین و عراق ساعت ۲۱ برگزار شود و دو بازی دیگر مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج ساعت ۱۹٫ در این صورت شبکه سه مجبور می‌شد در روزهایی که تیم ملی ساعت ۲۱ بازی داشت، سریالش را از کنداکتور خارج کند.

‌ اما با اعلام رسمی ساعت بازی‌ها توسط فیفا دیگر شاهد این تداخل نخواهیم بود . طبق ساعت جدید بازی‌های تیم ملی در ساعت ۱۹ و ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود. بازی اول و سوم مقابل هنگ‌کنک و کامبوج ساعت ۱۷:۳۰ و بازی دوم و چهارم مقابل بحرین و عراق ساعت ۱۹ برگزار می‌شود. با زمان‌بندی جدید کنداکتور شبکه سه در ساعات کم بیننده، پرمخاطب و متعاقبا سود‌آور‌تر به لحاظ بالا رفتن تایم آگهی بازرگانی خواهد شد.

*** رونمایی بی‌سر و صدای روز / رونمایی از گریم حامد کمیلی در نقش ناصر‌الدین شاه بدون هیاهو: در حال حاضر چهار سریال تاریخی در شبکه نمایش خانگی در حال ساخت است که قصه همگی آنها در عهد ناصری اتفاق می‌افتد. یکی از این سریال‌ها « قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی است که فضایی کمدی دارد.

در این سریال حامد کمیلی ایفاگر نقش ناصر‌الدین شاه است. معمولا رسم براین است وقتی بازیگری عهده‌دار نقشی خاص مثل همین نقش ناصرالدین شاه می‌شود، برای رونمایی از گریم او ، کلی مقدمه چینی انجام می‌شود و کارهای خبری بسیاری حول و حوش آن شکل می‌گیرد. اما درباره رونمایی از گریم « حامد کمیلی» همه چیز خیلی بی‌سر وصدا اتفاق افتاد. عکس او درقامت ناصرالدین شاه در همان صفحه رسمی سریال در اینستاگرام منتشر شد و بعد فیلیمو هم در بخش برنامه‌های آینده‌اش پوستر سریال را با تصویری از حامد کمیلی نشر داد.

کدخبر: ۳۸۸۸۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر