کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۱۵۲
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه| انتقاد الهه رضایی و سریال جدید سیروان ‌

روزنامه هفت صبح | شوخی روز: رضا عطاران و حمید لولایی در بازی مرکب | بازی مرکب یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حال حاضر است. سریالی که هرکسی هم که تا حالا ندیده، با تعریف و تمجیدهایی که از اطرافیانش می‌شنود ترغیب می‌شود که به تماشای آن بنشیند. می‌توان با قاطعیت گفت که بازی مرکب در ایران بیش از سریال‌های تلویزیونی دیده شده است.

به تازگی و در پی محبوبیت «بازی مرکب»، ویدئوی بامزه‌ای با محوریت یکی از شخصیت‌های اصلی سریال به نام «علی» ساخته شده است. او در یکی از صحنه‌های سریال خودش را معرفی می‌کند و می‌گوید که نامش «علی» است. در این ویدئو بلافاصله بعد از اینکه اونامش را می‌گوید پلان معروف آقا ماشاءالله در سریال خانه به دوش پشت آن قرار گرفته است. همان پلانی که او وقتی پسرش را می‌بیند با ذوق و شوق و با لحنی خاص می‌گوید :«عه علییه، علیییی.»

نونوار شدن روز: سه سریال جدید در راه شبکه خانگی | با پایان نیم فصل سریال «خاتون» در حال حاضر، دو سریال «قبله عالم» و «میدان سرخ» همراه با سریال کودک «نارگیل» از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. هر دو پلتفرم تعدادی سریال در دست تولید دارند که از میان آنها سه سریال برای توزیع و پخش آماده شده است. یکی از این سریال‌ها «حرفه‌ای» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده است که پخش آن از چهارشنبه ۲۱ مهر شروع می‌شود.

این سریال فضایی جنایی - اکشن دارد و نقش اول آن سیروان خسروی است. دیگر سریالی که قرار است در روزهای باقی مانده مهر توزیع آن شروع شود سریال کمدی نیسان آبی است. این سریال قرار است یک هفته بعد ازپخش حرفه‌ای یعنی از ۲۸ مهر در روزهای چهارشنبه منتشر شود. «خسوف» به کارگردانی مازیارمیری هم دیگر سریالی است که به تازگی پخش تیزرهای آن شروع شده است. زمان و روز پخش این سریال هنوز مشخص نشده است.

انتقاد روز: تلویزیون بچه‌ها را فراموش نکند | الهه رضایی مجری دهه شصت تلویزیون که خاطرات زیادی برای بچه‌های این نسل رقم زده، شنبه شب مهمان برنامه دست در دست شبکه دو بود. او ضمن روایت خاطراتی از آن دوران نقبی به شرایط امروز هم زد. خانم رضایی در این برنامه به تلویزیون انتقاد کرد و گفت:

«ما ملت افراط و تفریطیم. یک زمان کلی برنامه برای بچه‌ها ساخته می‌شد اما حالا چیز خاصی برای آن‌ها نداریم.» این مجری تاثیر مجریان و برنامه‌های کودک تلویزیون را زیاد دانست و تاکید داشت باید از این فرصت استفاده شود. او برای رساندن منظور خود به دانش‌آموزان اشاره کرد که از معلم خود حرف شنوی دارند. رضایی گفت بعید است تاثیر معلم‌ها و میزان علاقه بچه‌ها به آن‌ها در آینده کم شود.

کدخبر: ۴۱۹۱۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر