کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۳۸۹
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه| آرزو برای افزایش همسر و بدل حسین پناهی

روزنامه هفت صبح | اقدام خوب روز/ توصیه‌های نوجوانانه برای کیست تخمدان و قاعدگی: شبکه امید شبکه تخصصی نوجوانان است و از آن انتظار می‌رود به طور جدی و کامل به مسائل این گروه سنی بپردازد. این شبکه هرگاه از موضع محافظه کارانه بیرون آمده موفق بوده است. نمونه‌اش برنامه پزشکی و سلامت این شبکه است که روز گذشته روی آنتن رفت. در این برنامه، کارشناس به سوالات مجری نوجوان برنامه پاسخ‌های کامل و کاربردی داد.

موضوع برنامه‌، کیست تخمدان در دوران نوجوانی بود و بحث به قاعدگی هم کشیده شد. کارشناس به طور شفاف در این باره توضیح داد و به دختران نوجوان توصیه کرد برای درمان کیست و دردهای قاعدگی چه کارهایی انجام دهند. مصاف علمی و دقیق شبکه امید با مسائلی این چنین باعث جلب اعتماد مخاطب می‌شود و می‌تواند از رهگذر برنامه‌های خود‌، اطلاعات نوجوانان را پربارتر کند.

دعای عجیب روز / آرزوی یک مجری برای افزایش همسران همکار خود: بعضی شوخی‌ها میان مردم رایج است و همه می‌دانند نباید دنبال تفسیر و تحلیل خاص آن بود. این دست شوخی‌ها اما نمی‌توانند دستمایه مجریان شوند. صرفا هم به خطوط قرمز و این مسائل نیست بلکه به اقتضای آنتن و تصوری که مخاطب از برنامه‌ها دارد، برمی‌گردد. یکی از شوخی‌های نه چندان بامزه و البته قدیمی این است که می‌گویند‌: خدا مادر بچه‌هایت را زیاد کند!

خب در افواه این یک شوخی است و کسی آن را جدی نمی‌گیرد. مجری مرکز شهرکرد در برنامه شب فیروزه‌ای همین شوخی را برای همکارش‌، سید مرتضی حسینی انجام داد. حسینی البته خیلی زود واکنش نشان داد و با بیان این که همسرم قهرمان کونگ‌فو است و نباید عصبانی شود، جلوی ادامه این شوخی عجیب را گرفت.

منظورتان چیست روز / مواظب باشید؛ حسین پناهی بدل نمی‌خواهد: از ابتدای هفته سریال زندگی زیباست روی آنتن شبکه دو رفته است. این سریال یک شخصیت دارد به نام آرش که در شب ازدواج، دزد خانه او را به یغما می‌برد. این شخصیت، روحیه‌ای شاعر مسلک دارد و صحبت کردنش‌، لحن زنده یاد حسین پناهی را یادآور می‌شود.

فعلا مشخص نیست منظور از اشاره‌ها به این بازیگر فقید و دوست داشتنی، چیست؟ آیا قرار است ادای دینی به او شود؟ آیا آرش از آدم‌هایی است که عاشق شخصیت پناهی است؟ هر چه هست، حمید رشید (بازیگر نقش آرش) و قاسم جعفری (کارگردان) خطر کرده‌اند. تا این جا تقلید از زنده یاد پناهی‌، باسمه‌ای بوده و به دل ننشسته است. رشید پیش‌تر در تئاتر هم از لحن و اکت زنده یاد پناهی استفاده کرده بود.

کدخبر: ۴۰۱۳۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر