کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۲۷۴۸
تاریخ خبر:

‌دستگیری سارق گوشی دختر مهراب قاسم‌خانی

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | ۲۴ شهریور ماه، مهراب قاسم‌خانی نویسنده برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از سرقت گوشی تلفن همراه دخترش به روش زورگیری خبر داد. حالا روز شنبه، ۱۲ مهرماه سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت خبرداد این سارق زورگیر توسط ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا دستگیر شد.

ماجرای سرقت از چه قرار بود؟ حدود سه هفته پیش دختر ۲۵ ساله مهراب قاسم‌خانی، برای خرید به محله پاسداران تهران می‌رود و زمانی که سوار خودرواش می‌شود فردی با قمه از سمت شاگرد سوار ماشین می‌شود و با تهدید سلاح سرد اقدام به رعب و وحشت می‌کند و درخواست گوشی تلفن همراه این دختر را داشته است.

دختر قاسم‌خانی به دلیل دیدن سلاح سرد به سرعت گوشی‌اش را می‌دهد و سارق با موتورسیکلت متواری می‌شود. ارزش این گوشی تلفن همراه بین ۶۰ الی‌۷۰ میلیون تومان بوده است. بعد از انتشار فیلم سرقت در فضاهای مجازی، تیم‌های عملیاتی کلانتری‌ها اقدام به آنالیز فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته می‌کنند.

ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا بعد از بازبینی فیلم متوجه می‌شوند این فرد یکی از افرادی است که بارها توسط ماموران این کلانتری به جرم شرارت دستگیر شده بوده است. در نتیجه ماموران خانه پدری این متهم را تحت نظر می‌گیرند تا این که روز گذشته سارق بعد از ۲۰ روز به پدر و مادرش سر می‌زند.
ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا که خانه را تحت نظر داشتند به سرعت با دستور مقام قضایی وارد منزل شدند و فرد سارق زورگیر را دستگیر کردند.

این فرد بارها به جرم شرارت و درگیری سابقه دستگیری داشته اما بار اول بوده که به دلیل سرقت بازداشت شده است. این سارق ماسک داشته اما قبل از سرقت سیگار می‌کشد و یادش می‌رود ماسکش را دوباره بزند و وارد ماشین می‌شود. این سارق زورگیر ۳۲ ساله، گوشی تلفن همراه را به مبلغ ۱۰میلیون تومان در محله مولوی به مالخر فروخته است.

اما دختر مهراب قاسم‌خانی در مواجهه با این فرد ضمن تایید این موضوع که او اقدام به زورگیری و سرقت گوشی‌اش کرده است حال بدی پیدا می‌کند و می‌گوید: به عنوان یک شهروند ۲۰روز است شب‌ها کابوس می‌بینم که فردی با قمه داخل خودروام می‌آید. جرات ندارم تنهایی خرید بروم. حتی اگر این فرد کل مبلغ گوشی را هم به من بازگرداند اما جبران لطمه روحی و روانی من نمی‌شود. ‌

کدخبر: ۳۵۲۷۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر