کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۵۸۱۰
تاریخ خبر:

‌جولان مردان خشن قمه به دست در خیابان‌های شهر!

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری| داستان سریالی زورگیری‌های خشن در کشور ادامه دارد. یعنی در ابتدا ماجرای زورگیری از یک زن در شهرک وایین شهریار در روز روشن سروصدای بسیاری برپا کرد و حالا در شبکه‌های اجتماعی فیلم زورگیری‌ها که توسط دوربین مداربسته ضبط شده است به اشتراک گذاشته می‌شود. در آخرین فیلم‌ها که این چند روز دست به دست می‌چرخد باز هم شاهد سارقان خشن و سلاح سرد به دست هستیم که بی‌واهمه در روز روشن به شهروندان حمله می‌کنند تا اموال آنها را از دست‌شان دربیاورند.

زورگیری حوالی بهارستان
فیلم یک زورگیری خشن دیگر در فضای مجازی انتشار یافته است. در فیلم دو نفر در حالی که صورت‌شان را پشت ماسک پنهان کرده‌اند با قمه به سمت یک موتورسوار و ترک‌نشین‌اش حمله می‌کنند. در فیلم فردی که ترک نشسته و کیسه‌ای در دست دارد خودش را داخل مغازه‌ای که در تصویر مشخص است می‌اندازد.

اما از زاویه دیگر نشان می‌دهد این دو نفر دست تنها نیستند و یک موتورسوار هم آنها را همراهی می‌کند و هرسه با سلاح سرد قصد دارند بسته‌ای که در دست شهروند است از او بگیرند تا جایی که یکی از این افراد با قمه داخل مغازه می‌رود و دیگری با تکان دادن قمه به سمت مرد دیگر او را تهدید می‌کند. اگرچه این افراد در سرقت ناموفق بودند چرا که شهروندان دیگر سررسیده و آنها متواری می‌شوند.

البته این حادثه در تهران و حوالی بهارستان رخ داده است. طبق برخی منابع انگار داخل پاکت ۳۰ میلیون تومان پول نقد بوده که از قبل این افراد اقدام به ردزنی کرده‌اند. جزئیات بیشتر از این ماجرا مشخص نیست. اگرچه در چند وقت اخیر شاهد زورگیری‌های عجیب در سطح شهر و کشور بوده‌ایم. چندی پیش هم فیلم زورگیری از یک زن در شهریار در روز روشن منتشر شد.

زورگیری در حوالی ستاری
همچنین دهم اردیبهشت ماه فیلم زورگیری وحشتناک دیگری در اتوبان ستاری تهران منتشر شد که چند پسر در حالی صورت‌شان را پشت ماسک پنهان کرده بودند به سمت یک پیرمرد در پیاده‌رو هجوم می‌آورند. راکب موتورسیکلت همدست آنها هم در خیابان منتظر آنها بود. دو موتورسوار منتظر همدستان‌شان که به جان مرد مسن کنار خیابان افتاده بودند.

او را که در پیاده رو نشسته بود نقش زمین کرده و با چاقو او را تهدید می‌کردند. نکته وحشتناک ماجرا در این بود که چند شهروند آقا هم از فاصله نزدیک شاهد این صحنه سرقت خشن بودند اما از ترس چاقوی این دو نفر که روی مرد مسن افتاده و جیب‌هایش را می‌گشتند، جرأت جلو آمدن نداشتند! این فیلم توسط دوربین‌های مداربسته ضبط شده است و جزئیات بیشتر آن مشخص نیست.

زورگیری از مرد قوی‌هیکل
فیلم سوم هم دوازدهم اردیبهشت امسال توسط دوربین‌های مداربسته ضبط شده است. مردی قوی‌هیکل در حال قفل کردن موتورش در پیاده‌رو است که پسری با صورت پشت ماسک پوشانده، از پشت به او حمله می‌کند. در همین حین همدست او از جلو حمله کرده و به زور از دست گوشی تلفن همراه مرد را می‌ربایند. مرد به زمین افتاده و آن دو نفر هم متواری می‌شوند!

مشخص نیست این اتفاق در کدام نقطه شهر یا کشور رخ داده است اما وجه اشتراک این سه فیلم در این است که اتفاقات در روز روشن و جلوی چشم عابران و شهروندان رخ می‌دهد و مردم از ترس سلاح سرد حتی جرأت نزدیک شدن و نجات قربانیان را ندارند. اما در پایان این فیلم، مرد قوی‌هیکل گردنش را با دست می‌گیرد که نشان از آسیب دیدن او توسط سارقان خشن دارد. اگرچه هنوز پلیس جزئیات بیشتری درباره این سه حادثه وحشتناک نداده است و دقیق مشخص نیست این اتفاقات در کدام نقطه شهر بوده و این سارقان خشنِ قمه و چاقو به دست اصلا دستگیر یا شناسایی شده‌اند؟!

کدخبر: ۴۵۵۸۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر