کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۳۳۸
تاریخ خبر:

دو محموله واکسن کرونا به کشور وارد شد

در ادامه ورود واکسن به کشور، معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: چهل و پنجمین محموله واکسن وارداتی کرونا حامل ۶۴۸ هزار دز واکسن آسترازنکای روسی وارد کشور شد.

«مهرداد جمالی ارونقی» امروز (یکشنبه) خبر داد که دو محموله دیگر از واکسن کرونا در آستانه ورود به کشور است و تا ساعتی دیگر در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین خواهد نشست. محموله وارد شده شامل پنج پالت به وزن ۲ هزار و ۶۹۰ کیلوگرم است.

روز جمعه بزرگترین محموله وارداتی واکسن کرونا شامل بیش‌ از پنج میلیون دز از نوع سینوفارم چینی در فرودگاه امام خمینی (ره) به نمایندگان وزارت بهداشت تحویل داده شده است که همه تشریفات گمرکی واکسن های وارداتی پای پرواز انجام می‌شود و تعللی در ترخیص آن وجود ندارد.

همچنین هجدهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی پنج میلیون دُز واکسن، امروز (یکشنبه) در فرودگاه امام خمینی(ره) به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده شد. رئیس جمعیت هلال‌احمر از ورود سنگین‌ترین محموله‌ی واکسن کرونا تهیه شده توسط هلال‌احمر حاوی پنج میلیون دُز واکسن به کشور خبر داد و گفت: به طور کلی این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون ۲۵ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

کریم همتی با اعلام اینکه واردات محموله‌های پنج میلیون دُزی واکسن به کشور ادامه دار خواهد بود، بیان کرد: همانطور که پیش‌تر هم اعلام کرده بودیم و همچنین طبق تاکیدات رئیس جمهور در گفت‌وگوی زنده با مردم مبنی بر تامین ۴۰ میلیون دُز واکسن در شهریور ماه، این روند را با شتاب بیشتری ادامه خواهیم داد.

کدخبر: ۴۱۲۳۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • nirvana

    چرا قطره چکانی وارد می کنند