کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۵۰۰۱
تاریخ خبر:

۳ حمله در عرض یک ساعت به مواضع آمریکا در عراق

از ساعتی پیش چند حمله به مواضع آمریکا در عراق صورت گرفته است. ابتدا پایگاه «عین الاسد» در استان الانبار واقع در غرب عراق هدف حمله قرار گرفت. به گزارش المیادین، در پی این حمله راکتی، نیروهای آمریکایی کاملا به صورت آماده‌باش در آمدند. کانال تلگرامی صابرین نیوز اعلام کرد که پایگاه عین الاسد هدف ۱۲ موشک قرار گرفته است. بنا به این گزارش، پدافند هوایی مستقر در اطراف عین الاسد موسوم به «سیرام» موفق به هدف قرار دادن راکت‌ها نشده است.

دقایقی بعد خبر رسید که دو بمب در مسیر کاروان ائتلاف آمریکایی در استان‌های المثنی و بابل منفجر شده است. منابع عراقی تأکید کردند که این انفجارها تلفات و خسارت چندانی به همراه نداشته است.

در نهایت چند دقیقه پیش، یک منبع امنیتی وابسته به ائتلاف آمریکایی گفت که پایگاه این ائتلاف در میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور (شرق سوریه)، شامگاه چهارشنبه هدف شلیک هشت فروند راکت قرار گرفت. صبح روز چهارشنبه نیز یک پایگاه آمریکایی واقع در میدان نفتی «العمر» در دیرالزور در شرق سوریه هدف حملات راکتی قرار گرفت. این حملات راکتی در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای آمریکایی همواره منابع نفتی در دیرالزور را به سرقت می‌برند؛ اقدامی که پیش از این گروهک تروریستی داعش انجام می‌داد.

منبع: ایسنا

کدخبر: ۴۳۵۰۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر