کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۰۵۰۰
تاریخ خبر:

یحیی در پرسپولیس ‌از چه کسی مشاوره می‌گیرد؟

روزنامه هفت صبح، کمال بردبار | پرسپولیس به آلومینیوم اراک باخت و یحیی گل‌محمدی بلافاصله به انتقاد از رسول‌پناه پرداخت. زیرکی می‌کند گل‌محمدی. تیمش دچار کمبود مهره است و بشار رسن و خلیل‌زاده را مفت و مسلم از دست داده و دو مدافع وسطش هم مصدوم بودند. تیم به وضوح در بحران بازیکن است. اما…

اما این دلیل نمی‌شود که مشکلات مهره‌چینی تیم را این‌گونه پشت رسول‌پناه پنهان کنید. ترکیب مهدی شیری و احسان حسینی، آن هم مقابل تیمی که بازیکنان سرزن و تنومند فراوان دارد، دهان همه را از تعجب باز گذاشته بود. شیری در قلب دفاع؟‌ با کدام منطق؟ اقدامی کاملا اشتباه که حتی ضعیف‌ترین طرفداران پرسپولیس به لحاظ تئوریک هم این انتخاب را نفی می‌کردند. کمااینکه گل‌محمدی هم در نیمه دوم متوجه اشتباه خود شد، اما دیگر دیر شده بود.

آری می‌دانیم که مصدومیت همزمان جلال حسینی و کنعانی‌زادگان بدشانسی بود، اما یادمان نرفته که در آغاز فصل چه از موضع قدرت و بی‌نیازی به ربیع‌خواه و انصاری نه گفتید! چرا آخر؟ خداراشکر که انصاری به‌هرحال به تیم بازگشت، اما از دست دادن ربیع‌خواه حالا اثر خود را نشان می‌دهد (می‌دانیم که ربیع‌خواه بعدها دچار مصدومیت شد، اما این ربطی به دیپورتش نداشت).

گرفتن آرمان رمضانی و مهدی خانی که حالا مشخص شده در عیار پرسپولیس نیستند، از تصمیمات اشتباه گل‌محمدی برای تیمی بوده که همین‌طوری هم کمبود بازیکن داشته. یک انتقال درست مثل جذب عباس‌زاده ببینید چگونه تراکتور پراشتباه را بالای سر پرسپولیس قرار داده است؟ پرسپولیس دیروز بد بازی کرد. بسیار بد.

این تیم یا دارد بد تمرین می‌کند یا مشکل روحی دارد. این شکوه و شکایت‌های گل‌محمدی هم نفس تیم را بیشتر می‌گیرد. گل‌محمدی دارد با زنجیره شکایت‌هایش از مدیریت بار مسئولیت را از شانه‌های خودش برمی‌دارد و روحیه شکست و عدم جنگندگی را به تیمش منتقل می‌کند. این درست نیست. پرسپولیس دیروز به مهره‌چینی اشتباه باخت.

گل‌محمدی در حال اتخاذ تصمیمات غلط است. تعویض پهلوان و امیری و عبدی و جانشینی‌شان با بازیکنان دیگر اشتباه بود. در تیمی این‌قدر کم‌مهره این‌جور تعویض‌ها آدم را یاد حرکات انتحاری استاد علی منصوریان می‌اندازد که بعضی‌اوقات می‌خواست همه را مبهوت تصمیماتش کند و در بازی استقلال با العین آن ترکیب عجیب را به میدان فرستاد و شش گل خورد!

باید پرسید مشاورتان کیست آقای گل‌محمدی؟ ‌آیا حمید مطهری دستیار تاکتیکی مناسبی برای شما هست؟ ‌این را مشخص کنید.بعد از بازی پرسپولیس و آلومینیوم، بازی صنعت نفت و سپاهان را دیدم. هر دو تیم آن‌قدر خوب بازی می‌کردند که ما را به این نتیجه رساندند که حضورشان در بالای سر این پرسپولیس لوس و غرغرو حقشان بوده است.

طرفداران پرسپولیس شما را دوست دارند و قدر کار بزرگتان در آسیا را می‌دانند، اما تزریق روحیه شکست و ضعف و انداختن تقصیرها به گردن مدیریت و چشم‌پوشی بر اشتباهات فردی و گروهی کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت کرده است.و سؤال آخر:‌ تیمتان به لحاظ بدنی مشکل ندارد؟‌ تمرینات بدنسازی پرسپولیس خوب انجام می‌شود؟ ‌

کدخبر: ۳۷۰۵۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر