کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۰۹۸
تاریخ خبر:

گزارشی درباره قیمت ۱۰برند معروف عطر در ایران

روزنامه هفت صبح، گروه بازار | ‌شیشه‌های عطر به قیمت معجون جاودانگی رسیده‌اند و احتمال دارد در عطرفروشی قیمت‌های تومان و ریال را با هم قاطی کنید. مثلا چه کسی باور می‌کند برای یک شیشه عطر ۸۰میلی‌لیتری باید هشت میلیون و ۸۰۰هزار تومان پول داد؟ اگر اهل خرید عطر برند باشید و رابطه‌تان با عطرهای فیک و تقلبی خوب نباشد، چاره‌ای جز خرج میلیونی برای خرید عطر ندارید. در این گزارش قیمت انواع محصولات ۱۰برند معروف عطر را بررسی کرده‌ایم.

از گران‌ترین‌هایشان عطر ایوسن لورن است که رقابت سختی با عطرهای عربی امواج دارد. عطرهایی که شیشه‌های ۱۰۰میلی‌لیتری‌اش پنج تا ۹میلیون تومان خرج روی دستتان می‌گذارد. اگر طرفدار برند شنل باشید، برای خرید عطر ۱۰۰میل باید بین سه و نیم تا شش میلیون تومان پول خرج کنید. آنهایی که نگاه اقتصادی دارند، احتمالا بوی عطرهای باربری را به هر عطر دیگری ترجیح می‌دهند. چراکه با دو میلیون و ۵۰۰هزار تومان می‌توان گران‌ترین عطرهای باربری را در شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری خرید. بعد از خواندن این گزارش احتمالا به این نتیجه برسید که خریدن ۱۰ شیشه عطر فیک و تقلبی شاید به صرفه‌تر از خرید یک شیشه عطر اصل باشد.

‌قیمت انواع عطر ایوسن لورن؛ ۱٫۹ تا ۸٫۸میلیون
هشت میلیون و ۸۰۰هزار تومان، قیمت یک شیشه ۸۰میلی‌لیتری عطر نوبل لدر است که یکی از گران‌ترین عطرهای ایوسن لورن در ایران به حساب می‌آید. این برند، یکی دیگر از برندهای معروف و البته گران‌قیمت عطر فرانسوی است. عطر مردانه وای و عطر زنانه لایبر از معروف‌ترین عطرهای ایوسن لورن به حساب می‌آیند.

برای خرید یک شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری عطر وای باید دو میلیون و ۷۰۰هزار تومان پول خرج کنید و هزینه خرید یک شیشه ۹۰میلی‌لیتری لایبر حدود دو میلیون و ۹۰۰هزار تومان است. اگر بخواهید صرفه‌جویی کنید و سراغ ارزان‌ترین عطر ایوسن لورن بروید، باید برای یک شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری عطر لنویی د لهوم از این برند، یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان پول خرج کنید. حتی عطرهای سمپل ایوسن لورن بین ۱۰۰ تا ۴۰۰هزار تومان قیمت دارند.

قیمت انواع عطر امواج؛ ۴٫۳ تا ۸٫۷میلیون تومان
عطر عربی امواج از دیگر برندهای محبوب عطر دنیاست که در ایران هم طرفداران خاص خودش را دارد. قیمت بعضی از عطرهای این برند عمانی در ایران به هشت میلیون و ۷۰۰هزار تومان می‌رسد. برای خرید یک شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری اینترلود ۵۳ باید چنین مبلغی را خرج کنید. حتی ارزان‌ترین عطرهای این برند هزینه میلیونی دارند.

یک شیشه ۱۰۰ میلی‌لیتری عطر اوپوس وی امواج حدود چهار میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود. از عطرهای معروف امواج می‌توان به عطر زنانه بلاسم لاو اشاره کرد که قیمت شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری آن حدود چهار میلیون و ۴۰۰هزار تومان است. عطر مردانه ممویر امواج با همین قیمت فروخته می‌شود و از دیگر عطرهای محبوب این برند است. شیشه‌های سمپل ۲٫۵میلی‌لیتری عطرهای امواج بین ۱۲۰ تا ۳۰۰هزار تومان قیمت دارد.

‌قیمت انواع عطر بولگاری؛ ۱٫۴ تا ۷٫۸میلیون
اگر اهل خرید عطر باشید، بعید است برند ایتالیایی بولگاری را نشناسید. قیمت بعضی عطرهایش می‌تواند معادل حقوق یک یا دو ماهتان باشد. نمونه‌اش نوراه ادو پرفیوم زنانه است که برای خرید شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری آن باید هفت میلیون و ۸۰۰هزار تومان پول خرج کنید. حتی سمپل سه میلی‌لیتری این عطر ۳۲۰هزار تومان پول می‌خواهد.

از معروف‌ترین عطرهای این برند می‌توان به اسپلندیدا پچولی اشاره کرد که در شیشه‌های ۱۰۰میلی‌لیتری با قیمت حدود دو میلیون تومان فروخته می‌شود. خرید ارزان‌ترین عطرهای این برند ایتالیایی حدود یک میلیون ۴۰۰هزار تومان خرج دارد. این رقم قیمت شیشه‌های ۱۰۰میلی‌لیتری بولگاری من ادو تویلت و پور هوم مردانه است. قیمت سمپل‌های یک و نیم لیتری عطرهای بولگاری از ۵۰هزار تومان شروع می‌شود و به ۱۳۵هزار تومان می‌رسد.

قیمت انواع عطر شنل؛ ۳٫۵ تا ۵٫۹میلیون
شنل به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای عطر دنیا، اولین محصول خود را با نام ان پنج روانه بازار کرده که یک شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری آن این روزها حدود چهار میلیون و ۸۰۰هزار تومان فروخته می‌شود. این تنها عطر گران‌قیمت شنل نیست. یک شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری گابریل شنل در بازار ایران حدود پنج میلیون و ۹۰۰هزار تومان قیمت دارد و از گران‌ترین عطرهای شنل به حساب می‌آید.

اگر از طرفدارهای پروپاقرص شنل باشید، باید برای خرید یک شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری عطر مردانه بلو شنل حدود سه میلیون و ۵۰۰هزار تومان پول خرج کنید. این عطر از ارزان‌ترین عطرهای شنل در بازار ایران است و شیشه‌های ۱۵۰میلی‌لیتری آن چهار میلیون و ۴۰۰هزار تومان قیمت دارد. حتی شیشه‌های سمپل دو میلی‌لیتری شنل حداقل ۲۳۰هزار تومان فروخته می‌شوند.

قیمت انواع عطر پاکو رابان؛ ۹۰۰هزار تا ۵٫۳میلیون
خیلی‌ها برند پاکو رابان را با سری وان میلیون می‌شناسند. شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری عطر وان میلیون ابسولوتلی گلد مردانه پاکو رابان حدود پنج میلیون و ۳۰۰هزار تومان قیمت دارد و اگر بخواهید بسته‌بندی سه میلی دستریزش را بخرید باید حدود ۱۷۰هزار تومان پول خرج کنید. از ارزان‌ترین عطرهای پاکورابان می‌توان به پور هوم ادو تویلت مردانه اشاره کرد که شیشه‌های ۱۰۰میلی‌لیتری آن حدود ۹۰۰هزار تومان است.

موردی که نشان می‌دهد عطرهای پاکو رابان در ایران عموما بین ۹۰۰هزار تا پنج میلیون و ۳۰۰هزار تومان قیمت دارند. از جمله عطرهای پرطرفدار این برند می‌توان به وان میلیون پرایو ادو پرفیوم مردانه اشاره کرد که قیمت شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری آن حدود یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان است. لیدی میلیون پرایو در شیشه‌های ۸۰میلی‌لیتری با این قیمت فروخته می‌شود.

قیمت انواع عطر گرلن؛ ۱٫۵ تا پنج میلیون
خرید عطر گرلن بین یک و نیم تا پنج میلیون تومان بودجه لازم دارد. این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای عطر فرانسوی است و محصولاتش را با ماندگاری بالایش می‌شناسند. از جمله معروف‌ترین عطر‌های گرلن می‌توان به مون گرلن زنانه اشاره کرد که شیشه‌های ۱۰۰میلی‌لیتری آن با قیمت دو میلیون و ۶۰۰هزار تومان فروخته ‌می‌شود.

ال هوم ایدیل مردانه از دیگر عطرهای معروف گرلن است که قیمت شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری آن به حدود یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان می‌رسد و از جمله ارزان‌ترین عطرهای گرلن به حساب می‌آید. عطرهای قدیمی این برند قیمت خیلی بالاتری دارند. مثلا عطر قدیم اینسولنس گرلن در شیشه‌های ۱۰۰میلی‌لیتری با قیمت حدود پنج میلیون تومان فروخته می‌شود. درحالی که عطر اینسولنس جدید با همین حجم حدود سه میلیون و ۷۰۰هزار تومان است.

قیمت انواع عطر کارولینا هررا؛ ۱٫۲ تا ۴٫۹میلیون
کارولینا هررا از معروف‌ترین برندهای آمریکایی عطر است که اغلب آن را با عطر ۲۱۲ می‌شناسند که جزو اولین عطرهای این برند است. این روزها اگر بخواهید همین عطر را در شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری بخرید، باید یک میلیون و ۴۰۰هزار تومان پول بدهید. از ارزان‌ترین عطرهای کارولینا هررا می‌توان به عطر مردانه چیک اشاره کرد که قیمت شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری آن حدود یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان است.

اگر بخواهید سراغ عطرهای گران‌قیمت این برند مثل گلوریوس گلد بروید، باید برای یک شیشه ۸۰میلی‌لیتری حدود چهار میلیون و ۹۰۰هزار تومان پول خرج کنید. از پرطرفدارترین عطرهای این برند، عطر گود گرل ادو پرفیوم زنانه است که بسته ۸۰میلی‌لیتری آن دو میلیون و ۸۰۰هزار تومان فروخته می‌شود و برای دستریز پنج میلی‌لیتری باید ۲۹۰هزار تومان پول خرج کنید.

قیمت انواع عطر لانکوم؛ ۱٫۷ تا ۳٫۴میلیون
یکی از لوکس‌ترین برندهای ادکلن‌سازی دنیا، برند فرانسوی لانکوم است ولی قیمت عطرهایش در ایران نسبت به دیگر برندها چندان بالا نیست. قیمت یک شیشه ۷۵میلی‌لیتری عطر زنانه آیدل له اینتنس به حدود سه میلیون و ۴۰۰هزار تومان می‌رسد و از جمله گران‌ترین عطرهای برند لانکوم به حساب می‌آید.

سمپل ۱٫۲میل این عطر در بازار ۱۶۰هزار تومان قیمت دارد! هرچه باشد درباره یکی از معروف‌ترین عطرهای برند لانکوم صحبت می‌کنیم. از جمله دیگر محصولات این برند که در ایران می‌توان سراغش را گرفت، عطر لاویه بل اینتنسمنت است که در شیشه ۱۰۰میلی‌لیتری با قیمت دو میلیون و ۸۰۰هزار تومان فروخته می‌شود. ارزان‌ترین عطرهای برند لانکوم در حال حاضر حدود یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان قیمت دارند. این رقم مربوط به شیشه‌های ۷۵میلی‌لیتری هیپنوز هوم ادو تویلت مردانه لانکوم است.

قیمت انواع عطر دیزل؛ ۱٫۱ تا سه میلیون
عطرهای برند دیزل در ایران عموما با قیمتی در حدود یک تا دو میلیون تومان فروخته می‌شود. البته مدل‌های ارزان‌تر و گران‌تر هم در بازار وجود دارد. مثلا فیول فور لایف آنلیمیتد از گران‌ترین عطرهای دیزل است که شیشه ۷۵میلی‌لیتری آن در بازار با قیمت حدود سه میلیون تومان فروخته می‌شود.

از جمله ارزان‌ترین مدل‌هایش هم می‌توان به انلی د بریو ادو تویلت مردانه اشاره کرد که شیشه‌های ۷۵میلی‌لیتری آن در ایران با قیمت یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان فروخته می‌شود. سری انلی د بریو از محبوب‌ترین عطرهای برند دیزل هستند که شیشه‌های ۷۵میلی‌لیتری آن عموما یک میلیون تا یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان قیمت دارد. شیشه‌های سمپل ۱٫۲میلی‌لیتری عطرهای دیزل عموما بین ۷۰ تا ۹۰هزار تومان قیمت دارند.

‌قیمت انواع عطر باربری؛ ۷۷۰هزار تا ۲٫۵میلیون
رایحه ملایم و خنک عطرهای باربری، این برند را به یکی دیگر از برندهای محبوب تبدیل کرده. برندی که برای خرید شیشه‌های ۱۰۰میلی‌لیتری عطرهایش احتمالا باید بین ۷۷۰هزار تا دو میلیون و ۵۰۰هزار تومان پول خرج کنید. موردی که نشان می‌دهد در بین برندهای معروف، عطرهای باربری از بقیه ارزان‌تر هستند.

برای مثال با ۷۷۰هزار تومان می‌توان شیشه‌های ۱۰۰میلی‌لیتری عطر مردانه ویکند یا سامر باربری را خرید. عطر باربری ادو تویلت مردانه که شیشه‌های ۱۰۰میلی‌لیتری آن دو میلیون و ۵۰۰هزار تومان فروخته می‌شود، در کنار زنانه تاچ از گران‌ترین عطرهای برند باربری هستند. اگر قصد امتحان دارید، قیمت سمپل‌های دو میلی‌لیتری عطرهای باربری عموما حدود ۸۵هزار تومان است و می‌تواند یکی دو هفته کارمان را راه بیاندازد.

کدخبر: ۴۱۴۰۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر