کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۵۳۲۱
تاریخ خبر:

کیم کارداشیان از طلاقش هم پول درمی‌آورد!

روزنامه هفت صبح | منابع خبری در هالیوود خبر دادند که کیم کارداشیان قصد دارد که طلاق ۲٫۱ میلیارددلاری خود از کانیه وست را در دو مستند تلویزیونی نمایش دهد. او که درحال‌حاضر یکی از شخصیت‌های شوی Keeping Up With the Kardashians است، پس از هفت سال ازدواج در روز جمعه درخواست طلاق داد و درحال‌حاضر ماه‌های آخر زندگی خود را برای این شوی تلویزیونی در شبکه E! به تصویر کشیده است. گفته شده بسیار بعید است که کانیه وست در این شو دیده شود.

اما اکنون این خانواده معاملات جدید سودآوری، با دو شبکه دیگر؛ یعنی هولو و استار منعقد کرده‌اند و قرار است نمایش جدیدی را در سال ۲۰۲۱ آغاز کنند که قرار است ماجرای طلاق در آن هم پررنگ باشد.
در مورد حال کیم کارداشیان بعد از ثبت طلاق گفته شده که او پس از درخواست طلاق «ناراحت است، اما خیالش راحت است» و نسبت به تصمیم خود اطمینان دارد.

یک منبع نزدیک به او گفته: «کیم واقعا ناراحت است، اما از تصمیم خود برای طلاق احساس اطمینان می‌کند، زیرا می‌داند بهترین کار برای او و خانواده‌اش بوده است. او قبلا احساس می‌کرد ماه‌هاست که طلاق گرفته. این ماجرا مدت زیادی طول کشیده و او احساس می‌کند که حالا بالاخره می‌تواند حرکت کند. کیم به [بچه‌ها] گفت که پدرشان را دوست دارد، اما آنها باید از هم جدا شوند.»

گفته شده که نگرانی اصلی او رفاه چهار فرزندشان است. بااین‌حال یک منبع آگاه گفته که او درخصوص حریم خصوصی این فرزندان نگرانی ندارد. این منبع همچنین اضافه کرد که دختر بزرگ آنها، نورث، آنچه در جریان است را درک کرده و بچه‌ها عمدتا آنها را از هم جدا دیده‌اند و جدایی آنها خیلی تعجب‌آور نخواهد بود.

منابع آگاه می‌گویند که رابطه این زوج از سال ۲۰۱۸ شکرآب شد، اما بعد از کمپین کانیه وست در جریان نامزدی او برای انتخابات ریاست‌جمهوری که در آن وست، جزئیاتی از زندگی شخصی‌شان مثل تلاش برای سقط جنین فرزندان را به طور علنی بیان کرد، همه‌چیز بین آنها تمام شد. لورا آلیسون واسر، وکیل آمریکایی متخصص در امر طلاق، امور طلاق آنها را پیش می‌برد.

او یکی از مدیران شرکت حقوقی خانواده Wasser Cooperman & Mandles و بنیانگذار و مدیرعامل سرویس طلاق آنلاین در آمریکاست. آنها برای حفاظت از اموال خود که روی‌هم‌رفته ۲٫۱ میلیارد دلار ارزش دارد، یک قرارداد امضا کردند و حالا طبق گفته فوربس، وکیل قرار است برای تقسیم عادلانه دارایی‌های مشترکشان شامل خانه‌های مشترک، آثار هنری، وسایل نقلیه و جواهرات به آنها کمک کند.

گفته شده که قرار است این طلاق به‌سرعت انجام شود و نباید منتظر کش پیدا کردن ماجرا باشیم، هرچند که ظاهرا کش پیدا کردن آن با توجه به قراردادهای جدید خانواده کارداشیان باید به نفع آنها هم باشد.

کدخبر: ۳۷۵۳۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر