کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۱۳۲۴
تاریخ خبر:

کریس رونالدو و فدراسیون فوتبال پرتغال علیه تصمیم داور ایرانی

گل کریستیانو رونالدو به تیم ملی اروگوئه در گزارش علیرضا فغانی به فیفا به نام فرناندش ثبت شد. تصاویر اتاق کمک داور ویدئویی به طور واضح نشان داد که سر و موی کریستیانو رونالدو به توپ نخورده است و سانتر فرناندش مستقیم راهی دروازه تیم ملی اروگوئه شده است.

مهاجم شماره هفت تیم ملی پرتغال از این موضوع ناراحت شده است و در همان ورزشگاه بارها با اشاره دست تاکید کرد او به توپ ضربه زده است و گل باید به نام او ثبت شود. فدراسیون فوتبال پرتغال که متوجه ناراحتی کریستیانو رونالدو شده در نامه ای به فیفا درخواست کرده گل این بازی به نام مهاجم شماره هفت ثبت شود اما بعید است فیفا تصمیم داوری را تغییر دهد.

سنسورهای توپ بازی هم بر اساس اعلام شرکت آدیداس ضربه رونالدو را ثبت نکرده است و در نهایت باید گفت تصمیم تیم داوری دیدار پرتغال - اروگوئه درست بوده است.

در این بازی علیرضا فغانی و کمک‌هایش قضاوت بدون نقص و حتی می‌توان گفت تحسین بر انگیزی داشتند و با این روند شانس زیادی دارند که در مرحله حذفی یکی از بازی‌های مهم را سوت بزنند. خیلی‌ها از علیرضا فغانی به عنوان یکی از گزینه‌های قضاوت در دیدار پایانی جام جهانی نام می‌برند.

در جریان این بازی نکته جالب این بود که علیرضا فغانی برخوردهای صورت گرفته با کریس، کاوانی و حتی سوارس را خطا نمی‌گرفت و به اعتراض این ستاره‌ها هم بی‌توجه بود تا نشان دهد تحت تاثیر نام بازیکنان نیست و بر اساس واقعیت‌ها سوت می‌زند

کدخبر: ۴۹۱۳۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر