کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۷۰۴۷
تاریخ خبر:

کرونا به پایگاه منافقین سرایت کرد

مهر نوشت:یک منبع مطلع در مقر فرقه تروریستی منافقین در آلبانی گفته است تعدادی از عناصر این گروهک به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اما مقامات این فرقه، این افراد را بر خلاف پروتکل‌ها نگهداری می‌کنند.

یکی از اعضای گروهک منافقین به یک عضو جدا شده از این فرقه در تیرانا خبر داده است که در حال حاضر ۹ تن از نیروهای این تشکیلات به کرونا مبتلا شده و حتی یک نفر از آنان نیز جان خود را به همین دلیل از دست داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده رسمی توسط مقامات آلبانیایی تاکنون ۲۱۲ تن از شهروندان این کشور به کرونا مبتلا شده و ۱۰ نفر نیز جان باخته‌اند.

بنابر این گزارش؛ در منطقه دورس که محل حضور فرقه تروریستی منافقین در غرب آلبانی است از ۲۱۹ مورد تست انجام شده تا این لحظه آزمایش ۱۷ نفر از شهروندان مثبت بوده و یک تن جان داده است.

این عضو گروهک منافقین همچنین گفته است این ۹ نفر به احتمال زیاد به دلیل رفت و آمد برخی از افراد آلبانیایی به داخل پایگاه، به این ویروس مبتلا شده‌اند و سران گروهک نیز برای درز نکردن این خبر به رسانه‌ها و تبعات پس از آن، این ۹ تن را در یکی از سوله‌های ایزوله که امکان تردد اعضای عادی به آنجا وجود ندارد نگه‌داری می‌کنند.

به گفته او، عضو متوفای این گروهک نیز بدون اطلاع به مقامات آلبانی، شنبه گذشته ۲۹ مارس در داخل پایگاه دفن شده است.

سران منافقین از این موضوع هراس دارند که اطلاع یافتن دیگر اعضا از ورود کرونا به داخل پایگاه باعث ایجاد ترس و واهمه در میان آنان و تلاش برای فرار و ترک این پایگاه و پیامدهای منفی آن بر ادامه حضور این گروهک در این کشور شود.

لازم به ذکر است؛ نزدیک به ۲۵۰۰ عضو گروهک تروریستی منافقین در پایگاه دورس در آلبانی حضور دارند که بخش قابل توجهی از آنان را اعضای سالخورده تشکیل می‌دهند.

کدخبر: ۳۱۷۰۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر