کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۲۵۱۵
تاریخ خبر:

کدام گزینه‌های پیشنهادی شهرداری انصراف داده‌اند؟

تعدادی از گزینه های شهرداری تهران انصراف داده اند و حالا رقابت بین ۲۸ نفر باقی مانده وجود دارد. به گفته یک عضو شورای ششم شهر تهران پژمان پشمچی‌زاده، علیرضا جاوید، قدرت‌الله گودرزی، مرضیه وحید دستجردی و سردار محمدرضا فلاح‌زاده از جمله این گزینه‌ها هستند که اعلام کردند آمادگی برای شهردار شدن ندارند.روز گذشته نیز پرویز فتاح،‌ مخبر دزفولی، سعید محمد، سردار حاجی زاده،‌ فرهاد رهبر، محمد فروزنده، سردار وحیدی و مسکنی از قبول مسوولیت در شهرداری به عنوان شهردار انصراف داده بودند.

منتخب شورای ششم از انصراف تعداد دیگری از گزینه‌هایی که به عنوان شهردار تهران پیشنهاد شده بودند خبر داد و گفت:‌تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار اواخر نیمه اول مرداد انجام می‌شود.

ناصر امانی منتخب شورای ششم، درباره برگزاری امروز جلسه منتخبین جهت انتخاب شهردار جدید پایتخت توضیح داد: در جلسه امروز تطبیق گزینه‌ها با معیارها و شاخص‌های اصلی انجام گرفت و از آنجایی که جلسه طولانی شد، تصمیم گرفتیم فردا نیز جلسه دیگری در این زمینه برگزار کنیم. مرحله‌ای که در حال حاضر برای انتخاب شهردار منتخبین جلسه تشکیل داده‌اند، گام دوم یا تطبیق شاخص‌ها با گزینه‌های اعلام شده است و پس از آن گام سوم اجرا می‌شود.

منتخب شورای ششم خاطرنشان کرد: در گام سوم افرادی که سقف امتیازها را کسب کنند، از آنها برنامه‌هایشان را خواستار خواهیم شد و سرانجام تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار احتمالاً اواخر نیمه اول مرداد انجام می‌گیرد. همچنین برخی از گزینه‌های دیگر که به عنوان شهردار پیشنهاد شده بودند، در تماس تلفنی با مهدی چمران و پرویز سروری اعلام کردند که جهت شهردار شدن آمادگی ندارند و یا داوطلب برای این موضوع نخواهند بود.

کدخبر: ۴۰۲۵۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر