کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۹۸۹۵
تاریخ خبر:

کدام جاده‌ها مسدود شده‌اند؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از انسداد دو محور هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در ‌گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع سیلاب در محدوده امامزاده داوود (ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه دو شب گذشته سیل در محدوده امامزاده داوود (ع) رخ داد و خساراتی را نیز بر جای گذاشت، مسیر جاده کن و امامزاده فعلا برای تردد عموم مسدود است که البته نیروهای امدادی می‌توانند از این محور تردد کنند.

وی درخصوص انسداد محور چالوس و آزادراه تهران - شمال نیز اظهارکرد: شب گذشته با توجه به ادامه بارش‌ها و جاری شدن سیلاب در کناره مسیر، جاده چالوس بسته شد و امروز نیز با توجه به احتمال وقوع حادثه در محدوده بعد از کندوان نیاز به انجام بررسی‌های بیشتری وجود دارد و در همین راستا چالوس فعلا مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره انسداد محور هراز نیز گفت: در حال حاضر در مسیر هراز نیز از انتهای حوزه تهران موقتا محدودیت ترافیکی اعمال شده است. این محور در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال مسدود است.

شیرانی افرود: مسافران می‌توانند در طول مدت زمان انسداد این دو محور از مسیرهای جایگزین جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره زمان بازگشایی این مسیرها نیز گفت: تا زمانی که کارشناسان ایمن بودن مسیر را تایید نکنند، امکان بازگشایی آن وجود ندارد، چرا که ایمنی مردم برای ما مهم‌ترین مولفه در ترافیک است.

وی هچنین به مردم توصیه کرد که با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی از انجام ترددها و سفرهای غیرضروری به خصوص در استان‌هایی که هواشناسی نسبت به وقوع سیل در آنها هشدار داده، پرهیز کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.

کدخبر: ۴۶۹۸۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر