کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۰۶۱۶
تاریخ خبر:

کدام جاده‌ها امروز ترافیک دارند؟

ا یسنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی کشور از یک‌طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران شمال خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب این محور حدفاصل مرزن‌آباد تا پل دزبن و حدفاصل تونل کندوان تا نساء وجود دارد.

وی بااشاره به یکطرفه شدن آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی همچنین اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های سه راهی چلاو ، لهاش ، بایجان ، شاهاندشت و آب اسک مشاهده می‌شود.

به گفته وی، ترافیک در محور رشت - قزوین حدفاصل پلیس راه رشت تا امامزاده هاشم و آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار نیز نیمه‌سنگین است. این ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود نیز وجود دارد. تردد در محور فیروزکوه نیز به طور روان برقرار است.

شیرانی در ادامه گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های کمالشهر ، گلدشت ، گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک وجود دارد.

وی درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر در یکی از محورهای استان مازندران نیز اظهار کرد: مسیر جنوبی کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران، به دلیل اجرای عملیات راهداری، مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت انسداد جاده‌ها در کشور گفت:‌ تنها محور شریانی مسدود کشور جاده ریگان - ایرانشهر است و محور لاسم - ارجمند نیز به دلایل فصلی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

کدخبر: ۴۸۰۶۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر