کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۳۳۱۵
تاریخ خبر:

سه نکته درباره ناآرامی‌های چند روز گذشته خوزستان

یک قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس با اشاره به ناامنی‌های اخیر در استان خوزستان گفت: مردم تعدادی از شهرهای خوزستان نسبت به مشکل بیکاری و همچنین موضوع آب و… اعتراضاتی داشتند که به‌صورت مسالمت‌آمیز مطرح کردند و مقامات نظام نیز این اعتراضات آنها را به‌حق دانسته و آن را پذیرفته‌اند. وی افزود: متاسفانه عده‌ای از نوکران و دست‌نشاندگان صهیونیست‌ها با استفاده از فضای پیش‌آمده خصوصا در صفوف مردم نفوذ کرده و ضمن سر دادن شعارهای ساختارشکنانه و رفتارهای غیرمتعارف در دو مورد اقدام به تیراندازی به سمت مردم نیز کردند و دو جوان را در شهرستان‌های شادگان و کارون به قتل رساندند. نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم خوزستان به محض مشاهده این رفتارها از سوی این قبیل رفتارها صف خود را از این افراد جدا کرده و حمایت خود از نظام و کشور را با این رفتار اعلام کردند. ساعدی خاطرنشان کرد: عاملان و پشت صحنه‌های این حرکت‌های غیرمتعارف و همچنین کشته‌سازی‌ها کسانی هستند که در آبان ۹۸ و پس از گران شدن بنزین و نیز در فتنه‌ ۸۸ دست به کشته‌سازی و ایجاد ناامنی در کشور زدند. وی افزود: در زمان تجمع اعتراض‌آمیز مردم نیروهای انتظامی و امنیتی هیچ حرکتی در مقابل معترضان نداشتند و تیراندازی از جانب عوامل دست‌نشانده و گروه‌های تروریستی صورت گرفت. نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من از مقامات استان خوزستان می‌خواهم تا یک روز را مشخص کنند تا در آن روز مردم با حضور در راهپیمایی و تجمعی حمایت خود از نظام را اعلام کنند تا از این طریق نشان داده شود تا عوامل ناامنی هیچ ربطی به مردم ندارند و مردم پای نظام و آرمان‌های آن ایستاده‌اند. ساعدی خاطرنشان کرد: همچنین از مقامات امنیتی می‌خواهم تا مدیران ناکارآمد استان و همچنین عوامل ناامنی در استان برخورد جدی داشته باشند؛ چراکه ناکارآمدی این مدیران باعث وجود این وضعیت در استان شده است. (فارس)

دو فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس و رئیس کمیسیون انرژی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «به لطف خداوند متعال و با پیگیری مجدانه رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و همکاری و تلاش وزارت نیرو و پیرو مصوبه جلسه روز جمعه در استانداری ‎خوزستان از ساعت یک بامداد یکشنبه ٢٧ تیرماه میزان خروجی سد کرخه و سد دز برای پایین دست افزایش یافت.‎ سدکرخه ١۶٠ متر مکعب و ‎سد دز ١۴٠ متر مکعب.»

سه محمود احمدی بیغش نماینده شازند و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی نوشت: «سر بسته می‌گویم، خیلی مراقب حوادث خوزستان باشید! بوی خون و توطئه صوری می‌آید. حتی شده تمام آب را به روی خوزستان باز کنید تا هم عطش را رفع کند هم آتش را خاموش کند …»

کدخبر: ۴۰۳۳۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر