کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۸۴۱۷
تاریخ خبر:

چه‌کسی رونالدو را طلسم کرده؛ نفرین علی دایی

شیوع گسترده ویروس کرونا باعث آن شد تا حرکت شتابان کریستیانو رونالدو به سوی رکورد استثنایی علی دایی متوقف شود و همچنان شهریار فوتبال ایران رکورددار بیشترین گل زده در فوتبال ملی باشد؛ آغاز مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های اروپا رونالدو را امیدوار کرد تا بتواند دوباره حرکت خود به سوی رکورد ۱۰۹ گله دایی را شروع کند. اما یک مصدومیت عجیب و نیش‌زنبور باعث شد تا او در هفته نخست لیگ ملت‌های اروپا غایب باشد و از روی سکوها برد چهار گله پرتغالی‌ها را مقابل کرواسی تماشا کند.

اما از اردوی پرتغالی‌ها خبر می‌رسد که مصدومیت عجیب رونالدو بهبود پیدا کرده و فرناندو سانتوش سرمربی پرتغال می‌تواند از فوق‌ستاره خود در ترکیب تیمش در دیدار سه‌شنبه (امشب) مقابل سوئد بهره ببرد تا رونالدو پس از ۲۹۶ روز بار دیگر در پیراهن تیم ملی در میادین حاضر شود. او آخرین بار در انتخابی مرحله انتخابی لیگ ملت‌های اروپا توانسته بود مقابل لوکزامبورگ برای تیمش به میدان برود که در همان بازی ۹۹مین و آخرین گل ملی‌اش را هم به ثمر رساند تا اختلاف خود با علی دایی را به عدد ۱۰ برساند؛ اگر مصدومیت ویژه‌ای برای فوق ستاره پرتغالی پیش نیاید، او در دو ماه پیش‌روی پنج فرصت بازی در تیم ملی پرتغال را دارد که می‌تواند در فرصت‌های به دست آمده در لیگ ملت‌های اروپا سرانجام به رکورد استثنایی علی دایی پایان دهد.

اتفاقی که رونالدو از دیدار امشب مقابل سوئد خیز آن را مجدد خواهد برداشت و امیدوار است هر چه سریع‌تر بتواند این رکورد ویژه را از آن خود کند؛ موضوعی پیش از این شخص علی دایی نیز از آن استقبال ویژه‌ای کرده بود و گفته بود خوشحال است که رکوردش توسط رونالدو قرار است شکسته شود و آقای گل فوتبال جهان پیش‌بینی کرده بود که رونالدو دیر یا زود رکوردش را خواهد شکست.

باید به انتظار نشست و دید سرانجام فوق‌ستاره پرتغالی در کدام مسابقه می‌تواند به رکورد آقای گلی جهان برسد و شاید در این راه مصدومیت‌های عجیبی چون گزیدگی زنبور، رونالدو را دور از هدف بزرگ خود کند؛ موضوعی که مشابه آن در دیدار مقابل کرواسی پیش آمد تا آغاز دوباره او در پیراهن تیم ملی پرتغال به تعویق افتد.

کدخبر: ۳۴۸۴۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر