کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۷۰۴
تاریخ خبر:

چهره هفته | پرواز با دو بال خوشبختی

روزنامه هفت صبح |‌ «بعد از شنیدن خبر، ماشینم را کنار زدم؛ از خوشحالی جیغ و داد زدم و رقص کوچکی انجام دادم. خدا را شکر هیچ کسی نبود که من را در آن حالت ببیند!» وقتی ویدئوی ویشکا آسایش منتشر شد آن چه ابتدا به چشم آمد صداقت او بود. آسایش بدون محافظه کاری‌های معمول‌، ذوق کودکانه خود را به‌خاطر جایزه بهترین بازیگری ششمین جشنواره فیلم کالیای اسپانیا به زبان آورد.

معمولا در این مواقع، کامنت‌هایی که به اشتراک گذاشته می‌شود، یا رنگ و بوی تمسخر دارد و یا طعنه و کنایه. در صفحات مختلف اینستاگرام اما کسی خوشحالی زاید‌الوصف آسایش را سوژه نکرد بلکه حجم بیشتر نظرها در تحسین او بود. این اتفاق بیش از جایزه می‌تواند به مذاق خانم آسایش خوش بیاید.

برای مخاطبان، نام ویشکا آسایش یادآور قطام سریال امام علی (ع) است. این سریال سال ۱۳۷۵ روی آنتن رفت و او را شهره خاص و عام کرد. بعد از آن شانس همکاری با کارگردان‌های مطرح زیادی را به‌دست آورد؛ مثل داود میرباقری، رامبد جوان، کمال تبریزی، رسول صدرعاملی، مانی حقیقی، بهرام توکلی، سیروس الوند ،‌کیومرث پوراحمد و ‌علیرضا داود نژاد.

نقطه عطف دیگر کارنامه آسایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع است. این فیلم وجهی دیگر از توانایی او را نمایان کرد. نقش بد هم در کارنامه او دیده می شود اما روی محبوبیتش سایه نینداخته. آسایش حتما قدر این موقعیت را می‌داند و بیش از پیش از آن محافظت می‌کند.

کدخبر: ۴۱۹۷۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر