کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۱۱۹۰
تاریخ خبر:

چهره هفته| وسواس به سبک سارا ‌رسول‌زاده

روزنامه هفت صبح | بعضی بازیگران «دیده شدن» به هر قیمت را نمی‌پذیرند و تصمیماتی می‌گیرند که موجب تعجب مخاطب است. نمونه‌اش سارا رسول زاده که پس از موفقیت در سریال‌های «عاشقانه» و «نجلا» در سری دوم آنها حاضر نشد. این هفته پس از مدت‌ها نام رسول‌زاده در رسانه‌ها دیده شد و خبر آمد او در سریال خانگی «خونسرد» ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که چندی پیش از او به عنوان بازیگر سریال خانگی «بامداد خمار» نام برده می‌شد اما از آن انصراف داد. رسول‌زاده از کودکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول بازی در تئاترهای مختلف بود تا اینکه برای اجرای تلویزیونی تست داد. او تا سال‌ها مجری برنامه‌های مختلف کودکان و نوجوانان در شبکه‌های دو، تهران و جام جم بود.

شهرت رسول‌زاده به سریال «عاشقانه» برمی‌گردد که تا اواسط سریال با اغواگری و نوع خاص بیانش به خوبی از پس نقش یک دختر سوءاستفاده‌گر برآمد. وقتی واقعیت شخصیت هدیه روشن شد، با گردشی تبدیل به یک دختر سختی کشیده شد. با این حال او بازی در فصل دوم سریال را نپذیرفت.

به‌جای آن رسول‌زاده در سریال تلویزیونی «نجلا» نقش اصلی را بازی کرد؛ شخصیت یک دختر جنوبی دوران جنگ را. «نجلا» شهرت او را دوچندان کرد با این حال در فصل دوم بازی نکرد و محیا دهقانی جای او را گرفت. ناکامی فصل دوم این دو سریال نشان از تیزهوشی رسول‌زاده دارد. دستاورد او از «خونسرد» چه خواهد بود؟

کدخبر: ۴۷۱۱۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر