کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۱۷۴
تاریخ خبر:

چهره هفته| هانیه توسلی؛ بی‌صدا فریاد کن!

روزنامه هفت صبح | «جهان با من برقص» آخرین فیلمی است که با بازی هانیه توسلی اکران عمومی شد. این اتفاق دی ماه ۹۸ رخ داد و پس از آن او فیلمی روی پرده نداشت. در این فاصله سریال «زخم کاری» فرصت ملاقات مخاطبان با توسلی بود. از قضا هم سریال محمد حسین مهدویان و هم بازی توسلی مورد توجه قرار گرفت.

این بازیگر حالا «بی صدا حلزون» را روی اکران سینماها دارد. او نقش زنی کم شنوا به نام الهام را بازی می‌کند که با همسر کم‌شنوای خود، مشکل بزرگی دارد و این مشکل منجر به جدایی آنها شده است. الهام می‌خواهد پسر کم‌شنوایش عمل کاشت حلزون را انجام بدهد تا بتواند به مدرسه بچه‌های شنوا برود … بازی توسلی در «بی صدا حلزون» مورد تحسین قرار گرفته است.

نام این بازیگر در چند ماه اخیر به دلیل فعالیت صنفی سر زبان‌ها بود. او از اعضای هیات پنج نفری مسئول تشکیل کمیته مستقل منع خشونت علیه زنان در محیط کار- سینما و تئاتر است که به‌تازگی خبر از اصلاح اساسنامه این کمیته داده…. میزان افت وخیز کارنامه هانیه توسلی زیاد نیست. بعد از بازی در «شام آخر» شهرت عمومی پیدا کرد و نامش سر زبان‌ها افتاد.

سخت پسندها بازی اش در «شب‌های روشن» را تحسین کردند و از آن پس سعی کرد از کارنامه کاری‌اش محافظت کند. در کارنامه او سریال‌های محبوب «وفا» ،‌»میوه ممنوعه» و «شمس‌العماره» هم دیده می‌شود. این بازیگر۵ بار برای سیمرغ نامزد شده و به‌خاطر بازی در «دهلیز» آن را به‌دست آورده است. توسلی تندیس جشن خانه سینما برای «شب‌های روشن» را هم کسب کرده.

کدخبر: ۴۶۲۱۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر