کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۶۳۵۸
تاریخ خبر:

چهره هفته| ملاقات خصوصی پس از جیران

روزنامه هفت صبح | سال ۱۳۹۸ پریناز ایزدیار حضوری پررنگ در جشنواره فجر داشت. بعد از آن سروکله کرونا پیدا شد و ایزدیار هم مثل خیلی‌ها دیگر خانه‌نشینی را ترجیح داد. دلیل دیگر کم‌کاری این بازیگر، حضور در سریال خانگی جیران حسن فتحی است. ایزدیار برای دستیابی به هدف مطلوب، باید گزیده کار می‌بود و تمرکز خود را بر سریال تاریخی جیران می‌گذاشت.

او در کنار بهرام رادان (در نقش ناصرالدین شاه) از بازیگران اصلی سریال هستند و مجالی برای حضور در پروژه دیگر پیش نمی‌آمد. وانگهی، ایزدیار امید دارد جیران هم مثل شهرزاد بدرخشد و اسباب موفقیت او را فراهم کند. این سریال همچنان در دست ساخت است و خیلی‌ها چشم انتظار آن هستند.

در سامانه فیلیمو، مدتی است عنوان «به‌زودی» مقابل نام سریال جیران نقش بسته. پریناز ایزدیار به‌تازگی فرصتی به‌دست آورده تا به یک پیشنهاد دیگر پاسخ مثبت دهد. فیلم سینمایی ملاقات خصوصی جدیدترین تجربه بازیگری اوست که توسط امید شمس ساخته می‌شود. او در این فیلم با بازیگرانی چون هوتن شکیبا و ریما رامین‌فر همبازی است.

ایزدیار در دهه نود به شهرت رسید. نقش سمیه در فیلم ابد و یک روز همانی بود که ایزدیار انتظارش را می‌کشید. او به‌عنوان قطب اصلی درام و عامل پیش برنده داستان، تصویری ملموس و در عین حال ترحم‌برانگیز از شخصیت به نمایش گذاشت. سمیه آغاز خوشبختی ایزدیار بود، هم فیلم به فروش بالایی رسید و هم او جایزه گرفت تا چهره‌اش در ذهن خاص و عام حک شود. سریال شهرزاد بر این شهرت دامن زد و حالا ایزدیار با جیران مترصد تکرار دوباره موفقیت‌های پیشین است.

کدخبر: ۴۰۶۳۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر