کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۰۹۲
تاریخ خبر:

چهره هفته سینما و تلویزیون| روز مهتاب فرا می‌رسد

روزنامه هفت صبح |‌ این هفته تصاویری تازه از سریال «میدان سرخ» منتشر شد. مهتاب کرامتی باردیگر گریمی متفاوت دارد اما نه مثل فیلمی چون «بیست» که چهره‌اش به طور کامل دگرگون شده بود. پوست صورت او در «میدان سرخ» کک مکی است و موهایش به رنگ قرمز. او نقش زنی به نام اعلا را بازی می‌کند که ورودی مرموز به داستان دارد و آرام آرام مخاطب پی به شخصیت او می برد.

کرامتی برای بازگشت به روزهای اوج به چنین نقش و سریالی نیاز مبرم دارد. او بازیگری محبوب است که یک‌بار با «رقص روی شیشه» شبکه خانگی را تجربه کرد اما این سریال گرفتار حاشیه شد و بازیگران آن ناکام ماندند. حالا کرامتی در پی جبران است؛ خاصه آنکه همکاران او از شبکه خانگی نهایت بهره را می‌برند و نام‌شان بیش از پیش سر زبان‌هاست.

این اتفاقی است که برای بازیگرانی چون سحر دولتشاهی،آزاده صمدی،رعنا آزادی‌ور و دیگران رخ داده .کرامتی مهرماه امسال درحالی شمع تولد خود را فوت خواهد کرد که چند قسمت از «میدان سرخ» منتشر شده. آیا این بازیگر در میان تحسین و تشویق مخاطبان ۵۲سالگی‌اش را جشن خواهد گرفت؟

کرامتی بازیگری توانمند است که هر وقت نقش خوب به او رسیده و شرایط فراهم بوده،تمجید مخاطبان و منتقدان را به خود دیده. کرامتی در «میدان سرخ» با حمید فرخ‌نژاد، علی مصفا، بهرام افشاری،امیرحسین آرمان،کاظم سیاحی،مسعود کرامتی،امید روحانی، بهدخت ولیان و ستاره اسکندری همبازی است.او چند فیلم از جمله اورکا و صحنه زنی را هم در نوبت اکران دارد.

کدخبر: ۴۱۳۰۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر