کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۳۸۰
تاریخ خبر:

چهره هفته| بازی شقایق فراهانی در فیلم عاشقانه پدر

روزنامه هفت صبح | بهزاد فراهانی بالاخره اولین فیلم سینمایی‌اش را کلید زد. این فیلم «مهمانی از کارائیب» نام دارد و فیلمنامه‌اش را براساس رمان «مهمانی از کارائیب- شبی با کاسترو» به قلم خودش نوشته است. فراهانی در این فیلم از دخترش شقایق و پسرش آذرخش استفاده کرده. دختر دیگرش هم افسوس خورده که چرا در این پروژه نیست.

شقایق فراهانی در فیلم پدر نقش زنی را بازی می‌کند که همسرش مرده و حالا حاضر نیست به ازدواج کسی دیگر درآید؛ ‌حتی یک عاشق دلخسته… شقایق فراهانی در خانواده‌ای هنرمند رشد کرده، او ابتدا در تئاتر کنار پدرش بازیگری را تجربه کرد و با فیلم لیلا ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای سینما شد.

مادرش فهمیه رحیم‌نیا فارغ‌التحصیل رشته هنرهای تجسمی از فرانسه است. او گاهی وارد عرصه بازیگری هم شده اما این بخش از فعالیت او پررنگ نیست. سریال مادرانه که در آن با دخترش شقایق همبازی بود، یکی از مطرح‌ترین آثار رحیم‌نیاست. فراهانی بازیگری پرکار است با این حال غالبا در نقش مکمل بازی کرده.

شقایق برعکس خواهر کوچک‌تر خود، ستاره نشد اما بازیگری موفق و محبوب بوده است. او همچنان با پیشنهادهای متعدد برای بازی مواجه می‌شود که نشانه‌ای از تداوم موفقیت اوست. او سعی کرده از حواشی پرهیز کند و به حرفه‌اش برسد. سال ۹۱ شقایق فراهانی به‌خاطر فیلم گناهکاران نامزد دریافت سیمرغ از بخش بین‌الملل جشنواره فجر شد… حالا پس از سال‌ها او بازیگر اصلی فیلم پدرش شده. این همکاری چه رهاوردی برای شقایق فراهانی خواهد داشت؟

کدخبر: ۳۹۵۳۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر