کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۰۴۳
تاریخ خبر:

چهره هفته| اوج دوباره ساعد سهیلی با گشت ارشاد

روزنامه هفت صبح | از روز گذشته گشت ارشاد ۳ اکران عمومی شد. این فیلم مدتی به دلیل حاشیه‌های بازیگر زن آن یعنی ریحانه پارسا پشت در مانده بود. اصلا نطفه فیلم سعید سهیلی با حاشیه بسته شده. گشت ارشاد ۱ سال نود در همان روزهای اول اکران مورد اعتراض قرار گرفت و وزارت ارشاد وقت دستور به توقیف آن داد.

گشت ارشاد ۲ حاشیه پررنگی نداشت و کیفیت فیلم هم به مذاق مخاطبان خوش نیامد. حالا نوبت به نسخه سوم فیلم رسیده. ساعد سهیلی در دو نسخه قبلی عملکردی موفق داشت و نشان داد از پس نقش‌های کمدی هم به‌خوبی بر می‌آید. نام این بازیگر در ابتدای دهه نود و بعد از درخشش در چند متر مکعب عشق سر زبان‌ها افتاد تا جایی که از او به عنوان جوان اول جدید سینمای ایران یاد می‌شد.

سهیلی نشان داد می‌تواند جای ستاره‌های نسل‌های پیش را پر کند. بااین حال بعد از گذشت چندسال مشخص می‌شود آن طور که باید توقعات را برآورده نکرده است. در کارنامه او نقش‌های خوب و متنوع زیاد دیده می‌شود، ولی گویا سهیلی در یک نقطه مشخص ایستاده است. رخ دیوانه، لاتاری و روز صفر از جمله فیلم‌های موفق این بازیگر محسوب می‌شوند.

این بازیگر اما برای اوج دوباره نیازمند فیلم‌های بهتر است تا نقطه عطف دیگری در کارنامه‌اش رقم بخورد. سهیلی با سریال خانگی نهنگ آبی سودای چنین اتفاقی در سر داشت که ناکامی سریال مانع شد. او حالا با سریال خانگی بامداد خمار قرارداد بسته است همزمان و به فروش و موفقیت گشت ارشاد ۳ امید دارد.

کدخبر: ۴۲۶۰۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر