کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۷۲۹۴
تاریخ خبر:

چهره نوروزی| ‌راز بقا با طنازی‌های دورهمی

روزنامه هفت صبح | برنامه «دورهمی» از فصل اول تاکنون تغییرات زیادی به خود دیده است. در این میان مهران مدیری عضو جداناپذیر آن بوده و اصولا هویت این برنامه محسوب می‌شود. «دورهمی» بعد از مدت‌ها از حالت تاک شو بیرون آمد و شکل مسابقه گرفت که خب نسخه تغییر یافته به اندازه فصل‌های پیش موفق نبود.

حالا تیم سازنده برنامه تصمیم به ایجاد تغییرات اساسی گرفته‌اند و آن طور که تهیه کننده گفته دورهمی نوروزی با حضور چهره‌های آشنا به همراه ۷ نفر از نزدیکان خود شامل اعضا خانواده دوستان همکاران و… به‌عنوان شرکت کننده در برنامه حضور یافته‌اند. به گفته ناصر قدیرکاشانی «در این فصل رویکرد تولید کنندگان برنامه استفاده از نظرات مخاطبین برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح و کاملاً متفاوت با فصل قبل بوده .

در این راستا برنامه با محوریت دورهمی و در کنار آن گفت‌و‌گوی مجری برنامه مهران مدیری با میهمانان همراه با طرح تعدادی سوال طراحی و تولید شده که این پرسش و پاسخ‌ها با لحظاتی بسیار شاد همراه است.»پس از مدت‌ها دوری از آنتن، مدیری انگیزه‌ای مضاعف پیدا کرده. اگر «دورهمی» ایرادهای فصل قبل را برطرف کند و مجری عرصه بیشتری برای طنازی داشته باشد، نام مدیری بیش از هر زمان دیگر در نوروز سر زبان خواهد افتاد. دورهمی هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

کدخبر: ۴۴۷۲۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر