کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۴۲۴
تاریخ خبر:

چهار خبر شوکه‌کننده؛ از مرگ عروس ۱۳ساله تا حلقه خاطره‌انگیز

اخبار حوادث معمولا شوکه‌کننده هستند. پس از اگر دل و دماغش را ندارید بی‌خیال خواندن این نوشته شوید:

مرگ عروس ۱۳ ساله هنگام زایمان

برخی رسانه‌های نزدیک به فعلان بلوچ خبر داده اند که یک کودک همسر ۱۳ساله در سیستان و بلوچستان هنگام زایمان جان خود را از دست داده است. ازدواج این کودک همسری در سال گذشته اتفاق افتاده است. در اینکودک همسری پس از سه ماه باردار شده است.

بازداشت عامل وحشت مردم در خیابان انقلاب تهران

زورگیر خشن پس از تعقیب و گریز پلیسی در خیابان انقلاب بازداشت شد. ماموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب پس از زیر نظر گرفتن متهم، مشاهده کردن او سارق زورگیری است که با زخمی کردن شهروندان از آنها زورگیری می‌کند و پس از تعقیب و گریز طولانی با استفاده از فنون رزمی زورگیر چاقو به دست را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند. متهم در بازجویی های پلیسی با توجه به شواهد و مدارک موجود صراحتا به ۲۰ فقره زورگیری از شهروندان با استفاده از چاقو در خیابان انقلاب اعتراف کرد.

ضرب و شتم مادر و دختر توسط مامور زن فرودگاه

دعوا در فرودگاه بی‌نظیر بوتو واقع در اسلام آباد پاکستان با یک درخواست ساده برای دستمال کاغذی آغاز شد و مامور فرودگاه یک مادر و دختر را به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار داد. قربانیان می‌گویند قبل از رسیدن به محل کنترل و بازرسی از یکی از کارکنان زن فرودگاه درخواست دستمال کاغذی کردیم که او با واکنش تندی به ما پاسخ داد که این کار وظیفه ی او نیست، من و دخترم کاملا جا خوردیم و نمی دانستیم که اگر از کسی یک عدد دستمال کاغذی بخواهیم باید منتظر چنین واکنشی باشیم. آن زن که به‌شدت از این خواسته ما عصیانی شده بود و مدام تکرار می کرد که "من نوکر شما نیستم" کنترل خود را از دست داد و به سمت ما حمله‌ور شد‌.

سرنوشت یک قربانی کرونا دل ایرانی‌ها را تکان داد

داستان زنی که این هفته قربانی کرونا شد، به‌شکل گسترده در شبکه‌های اجتماعی پیچیده. پرستاران این انگشتر را از دست‌های بی‌جان زنی جدا کردند که روز بستری نگذاشت انگشترش را از دستانش خارج کنند. او گفت همسرم ۲۰ سال پیش زمان نامزدی یواشکی با پول کارگری این انگشتر را برای من خریداری کرده است و این انگشتر اندازه تمام زندگی‌ام ارزش دارد. این زن به دلیل کرونا کرونا فوت کرد.

انگشتر+زن+کرونایی+ انگشتری که جهانی شد
کدخبر: ۴۰۰۴۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر