کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۰۷۱۹
تاریخ خبر:

چند خبر خواندنی که شاید به چشمتان نخورده باشد

۱-شهرداری تبریز یا بهتر بگوییم منطقه دو شهرداری تبریز با استفاده از المان پیانو یک مبلمان شهری شیک و قشنگ در فضای آزاد و در فلکه دانشگاه این شهر تدارک دیده بود. پیانویی پر از گل های زیبا. اما این اتفاق قشنگ به یک بحران تبدیل شد و شبانه گروهی با کلنگ و بیل و چکش این المان شهری زیبا را کندند و بردند! وزارت فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی گفته اگر شهرداری نمی تواند از این المان استفاده کند بدهند به ما تا استفاده کنیم. این هم اوضاع تبریز در عید نوروز بود. کسی نگفته که دستور یا فشار چه کسی پشت جمع کردن فوری این المان شهری بوده اما حدس زدن آن کار سختی نیست.

۲-نشریه پولیتیکو گفته که بایدن می خواهد طرح کاهش تحریم هارا در ازای متوقف ساختن غنی سازی ۲۰ درصدی به ایران ارائه کند.

۳-اصفهان و بندرعباس هم نارنجی شدند

۴- ترکیه اعلام کرده که ۱۵ میلیون دوز واکسن تزریق کرده. اما هرچه هست آمار کرونا و تلفات آن در ترکیه سیر صعودی به خود گرفته و دیروز ۱۵۴ نفر بر اثر کرونا در ترکیه جان باخته اند. در هفته گذشته تلفات کرونا در ترکیه به زیر ۳۰ نفر هم رسیده بود.

۵- این خبر را هم باشگاه خبرنگاران جوان فرستاده : بعد از آن که وحید شمسایی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان با زدن ۳۹۲ گل از سوی فیفا به عنوان آقای گل فوتسال جهان معرفی شد، مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل در اقدامی عجیب فالکائو، برترین بازیکن تیم ملی کشورشان را ۳ مرتبه به تیم ملی دعوت کرده اند تا از این طریق بتوانند عنوان آقای گلی جهان را جا به جا کنند.در هر صورت فالکائو در بازی‌های متعددی از جمله جزایر سلیمان توانست گل‌های زیادی به ثمر برساند و از همین رو جمع گل‌های خود را به عدد ۴۰۰ رساند و به همین دلیل موفق شد ۸ گل از شمسایی جلو بیفتد.

۶- از قرار در غیاب صادق محرمی و مغضوب بودن رضاییان و وریا ، سمت راست خط دفاع تیم‌ملی امروز در بازی با سوریه یا تیکدری است و یا جعفر سلمانی و سیامک نعمتی روی نیمکت خواهد نشست.

۷- و دیگر این که عراق دیروز در بازی دوستانه ،ازبکستان رادر تاشکند با یک گل شکست داد. هفته پیش هم بحرین با سه گل بر سوریه غلبه کرده بود.

کدخبر: ۳۸۰۷۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر