کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۳۳۹
تاریخ خبر:

چرا بازیکنان پرسپولیس از دست این باشگاه ناراحتند؟

باشگاه پرسپولیس دوشنبه بخش دیگری از مطالبات فصل گذشته سرخپوشان را واریز کرد اما بازیکنان این تیم هنوز از رفتار باشگاه ناراحتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس که خود را برای دیدار حساس با الهلال آماده می‌کند، مدت مدیدی است در گرداب مشکلات مالی دست و پا می‌زند.

بدهی سنگین به کالدرون و دستیارش که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شده از یک سو و بدهی به بازیکنان و اعضای تیم و کارمندان باشگاه دغدغه مجید صدری در این یک ماه اخیر بوده است. به اینها اضافه کنید نداشتن کارگزار و نبودن منبعی مشخص برای درآمدزایی را که باعث شده کار مدیران پرسپولیس در این وانفسا سخت‌تر از هر زمانی شود.

پیش از رفتن سمیعی از پرسپولیس، وعده مدیران باشگاه به بازیکنان این بوده که تا پایان شهریور همه مطالبات فصل قبل یعنی باقیمانده قرارداد و همینطور آپشن‌هایشان را به طور کامل دریافت می‌کنند و تا پایان مهر نیز بخشی از قرارداد فصل جدید به آنها پرداخت می‌شود.

اما دیر و زود شدن‌های متعدد و وعده‌هایی که هر بار عملی نمی‌شد، باعث ناراحتی شدید بازیکنان پرسپولیس شده؛ بر اساس خبرهای رسیده دیروز و پس از پرداخت بخش دیگری از مطالبات فصل قبل پرسپولیسی‌ها، بازیکنان بابت اینکه باز هم پول فصل قبل‌شان را کامل نگرفته‌اند ناراحتی خود را نشان دادند و این را به گونه‌ای به گوش مدیران باشگاه نیز رسانده‌اند.

گویا باشگاه موفق نشده حدود ۱۵ درصد از طلب فصل قبل را پرداخت کند و همین موضوع، بار دیگر سرخ‌ها را ناراحت کرده؛ بازیکنان پرسپولیس در گلایه‌های خود از باشگاه گفته‌اند حق ما این نیست که بعد از کسب چند قهرمانی متوالی و صبر زیاد در برابر مشکلات مالی باز هم به حق خود نرسیم. مگر گناه ما چیست که هر بار باید کمتر از حقمان پول بگیریم و باز هم بخاطر شرایط تیم چیزی نگوییم؟

اگرچه صدری با تلاش زیاد توانسته پرداختی جدید را برای پرسپولیسی‌ها جور کند اما شرایط آنقدر سخت است که پیش از بازی مهم با الهلال، فکر و ذکر همه اعضای تیم را درگیر کرده است.

کدخبر: ۴۱۹۳۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر