کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۲۲۶۵
تاریخ خبر:

چرا استقلالی‌ها پس از شکست نساجی عصبانی بودند؟

هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر با پیروزی استقلال برابر نساجی به پایان رسید تا این تیم هم چنان در صدر جدول قبل از هفته پایانی نیم فصل قرار بگیرد.آبی ها در حالی باضربه فرشید اسماعیلی که بازوبند کاپیتانی را هم در دست داشت نتیجه را به نفع خود به پایان رساندند که جرقه جنجال دقایقی قبل از آن توسط کاپیتان اول تیم زده شده بود . بینندگان تلویزیونی وریا را که عصبانی بازی را دنبال می کرد و به خاطر شوت بی مورد وریا یک کارت زرد از داور دریافت کرده بود را بعد از تعویض در مسیر رختکن دیدند که باز هم توپ کنار زمین را به سکوهای ورزشگاه فرستاد.اتفاقی که در ادامه وریا را به مسیر خانه فرستاد و او خیلی زود رختکن ورزشگاه را ترک کرد.موضوعی که ابتدا به نظر بابت تعویض با موسوی بود اما ریشه در ماجراهای دیگری داشت.

بازی که به پایان رسید و بازیکنان از رختکن به بیرون آمدند بزرگان تیم اسماعیلی، مطهری، مظاهری، دانشگر، قایدی، موسوی و شجاعیان هم در میکسدزون ورزشگاه بغض مانده در گلو را رها کردند و از نابسامانی ها در تیم گفتند . از وضعیت زمین انقلاب که ظاهرا کوددهی به آن چمن را پر از شیشه کرده، از مشکلات مالی گرفته تا غذا دادن پرسی به بازیکنان تیم در اردو! اتفاقی غیرقابل باور در لیگی که نام آن حرفه ای است و در یکی از مهمترین باشگاه های ایران در حال اتفاق است. به این ها اضافه کنید جلوگیری از حضور تیم در هتل در روز گذشته که با حضور یکی از هواداران و پرداخت وجه مجوز حضور تیم صادر می شود.

شاید باور نکنید ولی این ها اتفاقاتی است که صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران که مجوز حرفه ای را دریافت کرده و قرار است دو ماه دیگر در مهمترین تورنمنت آسیا شرکت کند در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست. در پایان بازی روز گذشته، انگشت اشاره بازیکنان مستقیم مدیرعامل باشگاه را نشانه گرفته و آنها مددی و البته هیئت مدیره را مسبب تمام این اتفاقات می دانند.

منبع: ورزش سه

کدخبر: ۳۷۲۲۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر