کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۰۶۱۰
تاریخ خبر:

پیکر آزاده نامداری به خاک سپرده شد

پیکر آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما پس از اقامه نماز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا و در جوار مرحومه صدیقه کیانفر به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرآنلاین، پیکر آزاده نامداری که روز شنبه(۷ فروردین) در منزلش پیدا شد، پس از طی مراحل قانونی، روزگذشته(یکشنبه ۸ فروردین) به خانواده‌اش تحویل داده شد و امروز(دوشنبه ۹فروردین) در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد، با اینکه خانواده آن هنرمند از مردم خواسته بودند تا به بهشت زهرا نروند اما بازهم جمعیت زیادی برای تشییع پیکر این مجری به بهشت زهرا رفتند. روز گذشته خانواده وی طی بیانیه‌ای از مردم خواسته بودند به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم حضور پیدا نکنند.
پدر آزاده نامداری در سخنانی بیان کرد: آزاده روحش آزاده بود آزاده من خیلی مهربان بود. من خودم دبیر ادبیات هستم اهل ادبیات و قلم هستم.
وی ادامه داد: دختر من روشنفکر و خردمند بود از یک خانواده معلم بود معلم‌ها اهل زندگی و وفا و امید هستند امیدوارم حلالش کنید. او در عمر کوتاهش مردم را دوست داشت. هرچه در فضای مجازی می‌نویسند دروغ است هرکسی می‌خواهد حقیقت را بداند با من صحبت کند.
این مراسم امروز با حضور جمعی از آشنایان او، مردم و برخی هنرمندان برگزار شد و حجت‌الاسلام دعایی بر پیکر آزاده نامداری نماز خواند. همچنین پیکر این مجری سابق تلویزیون در قطعه هنرمندان و در کنار مزار صدیقه کیانفر به خاک سپرده شد.
آزاده نامداری مجری تلویزیون طی یک دهه در این رسانه فعالیت داشت. درگذشت این مجری تلویزیون نیز با حواشی مختلفی همراه شد و هنوز علت مرگ او هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.
امشب ساعت ۲۰ نیز مراسم یادبود وی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

توضیحات

*

توضیحات

کدخبر: ۳۸۰۶۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Papak

    ببین مردن چه آسونه?