کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۸۱۸۴
تاریخ خبر:

پیش‌بینی‌های دردناک هفت‌صبح ‌از دربی امروز

روزنامه هفت صبح | یک:‌ یک هفته تمام‌، مدیران دو باشگاه و مسئولان روابط عمومی و مدیران کانال‌های تلگرامی در طعنه و توهین و تمسخر یکدیگر سنگ تمام گذاشتند. دو باشگاهی که یک مالک دارند و مدیرانش به نوعی انتصاب همان مالک مشترک هستند نمایشی تمام و کمال از فقدان کلاس را عرضه کردند. این یادمان باشد تا بعد.

* دو: امروز استقلال شانس بیشتری برای پیروزی دارد. آنها نتوانستند به عنوان صدرنشین پای به دربی بگذارند چرا که صنعت نفت با خوش اقبالی از سد نساجی قائمشهر گذشت تا با دو بازی بیشتر و سه امتیاز فزونتر استقلال را به مقام دوم بفرستد اما هرچه هست نمایش خوب و مطمئن استقلال مقابل آلومینیوم و نمایش‌های متزلزل پرسپولیس دربرابر ذوب‌آهن و سپاهان، استقلالی‌ها را مطمئن ساخته که برنده دربی خواهند بود.

آنها دوبار در لیگ سال پیش مستحق شکست دادن پرسپولیس بودند. باراول تیم استراماچونی که هنوز روی دور نیافتاده بود روی ضربه ناگهانی مهدی عبدی و اشتباه حسینی بازی را وادادند و بار دوم تیم آماده فرهاد مجیدی پرسپولیس را تا دقایق انتهایی شکست داده بود که در نهایت دو بردو متوقف شد. بازی‌های نزدیک این دو در جام‌حذفی هم تکرار شد وقتی باز هم پرسپولیس گل‌محمدی و استقلال مجیدی به تساوی دو بر دو رسیدند و در ضربات پنالتی استقلال برنده شد و به فینال صعود کرد.

در واقع در این بازی‌های اخیر یک سناریو تکرار شده است؛ زهر ریختن قایدی و مطهری به دفاع پرسپولیس، ‌دریبل زدن آنها، ‌لایی زدن و گل زدن و تلاش پرسپولیس که عموما روی درخشش بشار رسن و ترابی رخ می‌داد. حالا نه بشار هست و نه ترابی اما استقلال ترکیب خود را حفظ کرده است و با رفتن علی کریمی هم کاملا خو گرفته‌اند.

آنها حالا موسوی را در دفاع راست دارند و وریا را که بازیکن همیشه درخشان استقلال در دربی‌ها بوده به عنوان وینگر راست به کار می‌گیرند. احتمالا شیخ دیاباته را از روی نیمکت به میدان خواهند آورد و ریگی نیز فرمانده وسط میدان استقلال خواهد بود. یک استقلال پرمهره و موزون با یک دروازه‌بان آماده که تنها نقطه ضعف استقلال یعنی کیفیت دو مدافع وسط‌شان را کاملا پوشش داده است. از آن سو پرسپولیس مجبور است به سمت چپ خود تکیه کند.

به هماهنگی احسان پهلوان و سعید آقایی و اضافه شدن وحیدامیری به آنها. آنها به حامد لک در دروازه و زوج سید جلال و کنعانی‌زادگان هم دلخوش هستند که بتوانند زوج قایدی و مطهری را کنترل کنند که خب در بازی‌های قبلی این اتفاق نیافتاده است. در میانه میدان هم مثلث نوراللهی و کامیابی‌نیا و سرلک از توان خوبی برخوردارند به شرطی که عصبی نباشند و با اخطارهای زودهنگام خودشان را از جریان بازی خارج نکنند.

پیش‌بینی ما یک بازی پربرخورد خواهد بود. پر از کارت زرد و شاید قرمز. پرگل؟ بعید می‌دانیم اما محال است بازی مساوی شود. با چیزهایی که نوشتیم می‌توانید حدس بزنید که به نظر ما چه تیمی برنده است و خب این یک پیش‌بینی دردناک برای نگارنده محسوب می‌شود. ‌

کدخبر: ۳۶۸۱۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر