کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۰۹۹
تاریخ خبر:

پیشنهاد کاربردی ‌و ‌رادیکال برای جوکر

روزنامه هفت صبح | ‌ یک: سومین قسمت فصل دوم جوکر هم نسبتا موفق بود و حالا این رئالیتی‌شو یک سروشکلی پیدا کرده است و مسئله خنداندن کم‌کم از لودگی و لوس‌بازی و تعریف جوک فاصله گرفته است‌. و این اتفاق بسیار خوبی است. یکی از دوستان ایده جوکر با بازیگران خانم را مطرح کرد. این ایده احتمالا به‌سر سازندگان جوکر هم خطور کرده اما خب شاید ایده بیش از حد رادیکالی با توجه به شرایط فرهنگی حاکم بر کشور محسوب شود.

به‌هرحال ذهن دوستان پر کشید به این سمت که هشت چهره متخصص طنازی از میان خانم‌ها چگونه پیدا کنیم. و خب دست آخر دیدیم اتفاقا کم هم نیستند: ‌ویشکا آسایش، ‌فلامک جنیدی، ‌شقایق دهقان، مرجانه گلچین،‌ مریم امیرجلالی‌(!)، ‌شیرین یزدانبخش، ‌سحر ولدبیگی، ‌سحر زکریا (زکریای قدیم نه زکریای همیشه شاکی و عصبانی این روزها)،‌ سحر جعفری‌جوزانی، ‌گوهر خیراندیش، ‌بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، ‌اندیشه فولادوند، سیما تیرانداز و… برای دو سه قسمت جوکر چهره مطرح وجود دارد. از آن لحاظ کم و کسری نیست.

دو: یکی از دوستان تعریف می‌کرد که به ملاقات مدیر یکی از هلدینگ‌های بزرگ (خیلی بزرگ) رفته و روی میز پذیرایی اتاق کار این مدیر گرامی،‌ بیش از ۱۰آیفون پرومکس ۱۳ گذاشته شده بود که به مهمانان هدیه داده می‌شدند.

سه: یکی از گزارشگرهای روزنامه، ‌که اسمش را محفوظ نگاه می‌دارم قدرت عجیبی در فراموشی نام‌ها و اسامی دارد، ‌و از آن بدتر و عجیب‌تر تبدیل آن نام‌ها به‌عبارت‌هایی متفاوت و کاملا دور از ذهن که در مکانیسم خاص فکری ایشان شکل می‌گیرند. پریروز در مورد گزارش لیدر خشن تیم مسجد‌سلیمان حرف زدیم و یک ساعت بعد گفت که گزارش رفسنجانی به دستتان رسید؟‌ و ما حیران که گزارش رفسنجانی دیگر چیست؟ که خب مشخص شد اسم نفت مسجد‌سلیمان در ذهن ایشان با تیم مس کرمان،‌ درهم آمیخته شده (حتی مس رفسنجان هم نه!) و خروجی این ذهنیت پیچیده کلمه رفسنجانی بوده! سیالیت ذهن در منتهی‌الیه خود.

چهار: بازی منچستریونایتد و استون‌ویلا چقدر زیبا بود. چقدر پرهیجان بود. شاگردان استیون جرارد شایسته پیروزی در این بازی بودند اما شانس با آنها یار نبود.

پنج: برنده نشدن در گلدن‌گلوب توسط فرهادی را نباید با کلمه ناکامی توصیف کرد. مسابقات کشتی نیست که. قرار نیست هر فیلم خوب برنده جوایز شود. فیلم ماشین من را بران فیلم بسیار خوبی است و با سزاواری برنده جایزه گلدن‌گلوب شد. قهرمان هم چه جایزه ببرد و چه نه، ‌همان کاندیدا شدنش نشانه‌ای بر تایید کیفیت این فیلم اصغر فرهادی است. این ماجرا احتمالا در اسکار هم تکرار خواهد شد. هرچه هست به‌نظر من قهرمان در کنار درباره الی و جدایی نادر از سیمین بهترین دستاورد سینمایی اصغر فرهادی محسوب می‌شود.

کدخبر: ۴۳۶۰۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر