کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۳۵۰۲
تاریخ خبر:

‌تماشای این فیلم‌ها را از دست ندهید

‌روزنامه هفت صبح| «روز صفر» اولین ساخته سینمایی سعید ملکان است که در سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر از آن رونمایی شد. اکران این فیلم به دلیل شروع پاندومی کرونا و تعطیلی سینماها به مدت دوسال به تعویق افتاد و سرانجام به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۱ روی پرده سینماها رفت. این فیلم به مدت سه ماه روی پرده بود و در این مدت توانست ۲۷۶ هزار و ۳۲۸ مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند.

«روز صفر» درباره عملیات دستگیری «عبدالمالک ریگی» توسط وزارت اطلاعات ایران است. امیر جدیدی در نقش مامور امنیتی و ساعد سهیلی در نقش عبدالمالک ریگی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم به همراه شنای پروانه با ۵ سیمرغ بلورین از سی و هشتمین جشنواره فجر، رکورددار دریافت بیشترین جایزه در این جشنواره شد.

روز صفر/ پلتفرم نماوا (اکران آنلاین)
کارگردان: سعید ملکان
فیلمنامه: سعید ملکان و بهرام توکلی
بازیگران: امیر جدیدی، ساعد سهیلی

گربه سیاه/ فیلیمو و نماوا (اکران آنلاین)
فیلم «گربه سیاه» سال ۱۳۹۸ ساخته شد اما اکران آن به خاطر شیوع کرونا به تعویق افتاد و نهایتا سال گذشته روی پرده رفت. داستان فیلم درباره جوانان دهه هشتادی است و در خلاصه داستان فیلم آمده: « در دوران کنونی که نسل جدید می‌کوشد به آرزوهایی چون پول، شهرت و جایگاه اجتماعی بهتر دست پیدا کند، وحید هم در راه دستیابی به آرزوهایش تلاش می‌کند و چیزی برای از دست دادن ندارد. وحید، رها و آرمان را نیز هم مسیر می‌کند، ناآگاه از سرنوشتی که به‌دلیل ماجراجویی‌هایشان در فضای مجازی، با آن رو در رو می‌شوند…» «گربه سیاه» در اکران سینماها به فروشی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی دست پیدا کرد.

کارگردان: کریم امینی
تهیه‌کننده: بهرام رادان
بازیگران: بهرام رادان، ترلان پروانه، بهاره کیان‌افشار
سال تولید: ۱۳۹۸

آسمان نیمه‌شب/ جمعه/ ساعت ۲۰:۳۹/ شبکه چهار
فیلم «آسمان نیمه شب» برای اولین‌بار قرار است از تلویزیون پخش شود. یک فیلم علمی تخیلی است که بر اساس رمان «صبح بخیر، نیمه‌شب» نوشته لیلی بروکس-دالتون ساخته شده و روایت سرانجام زمین است. درواقع سرنوشت آخرین روزهای غم‌انگیز و ناامید‌کننده سیاره آبی را به تصویر می‌کشد.

داستان فیلم در سال ۲۰۲۴ اتفاق می‌افتد. زمین بسیار گرم شده است و فاجعه‌ای زیست‌محیطی کل سیاره را غیرقابل سکونت کرده است. حال دانشمندی منزوی به نام آگوستین لوفت هاوس با بازی جورج کلونی، در تلاش است تا به گروهی از فضانوردان اخطار دهد و مانع از بازگشت آن‌ها به زمین شود زیرا این بازگشت می‌تواند آینده حیات گونه‌های جانوری و گیاهی سیاره را در معرض خطر جدی قرار دهد.

کارگردان: جرج کلونی
بازیگران: جرج کلونی، فلیسیتی جونز، کابل چندلر، دیوید اویلوو و …
فیلمنامه: مارک ال. اسمیت
محصول: آمریکا/ ۲۰۲۰
رتبه در سایت IMDB: 5.6 از ۱۰

کدخبر: ۴۶۳۵۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر