کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۴۶۵
تاریخ خبر:

پنج روز آینده هوا در کدام نقاط کشور دونفره است؟

روز شنبه دوم اسفند با ورود موج بارشی جدید به کشور در شمال غرب و غرب کشور همچنین استان‌های واقع در دامنه شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.

صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز بارش برف و باران در استان‌های کردستان، اردبیل، کرمانشاه، همدان، زنجان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی، جنوب یزد، برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی آذربایجان غربی، غرب اصفهان، شمال سمنان، شمال خراسان رضوی و شمال فارس داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین امروز در استان‌های جنوبی کشور رگبار و رعد و برق‌ پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: امروز شدت بارش‌ها در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید داریم و در برخی نقاط شمال غرب و شرق و جنوب شرق، گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روز آینده در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و برخی نقاط استان‌های کرمان بارش برف و باران داریم و در جنوب فارس و برخی مقاطع هرمزگان بارش باران گاهی با رعد و برق و در استان‌های ساحلی خزر بارش های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان اظهار داشت: روز آینده در نیمه شرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید است و در شرق و جنوب شرق گردوخاک خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز شنبه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان و فارس بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: روز شنبه با ورود موج بارشی جدید به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور همچنین استان‌های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: روز یک شنبه سوم اسفند در غرب و شمال غرب همچنین سواحل غربی خزر و استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه چهارم اسفند در نوار شمالی کشور، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، جنوب کرمان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر بارش‌ خواهیم داشت.

ضیائیان تاکید کرد: از امروز تا شنبه کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۲ درجه در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود همچنین روز سه‌شنبه نیز آسمان تهران صاف است بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۱ و چهار خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده همدان با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر و شهرکرد با کمینه دمای ۱۱ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان اظهار داشت: روز آینده در ۱۶ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود

کدخبر: ۳۷۴۴۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر