کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۶۲۴۰
تاریخ خبر:

ویدیو | نجات هشت نفر از آتش‌سوزی ساختمانی ۱۰ طبقه‌ در تهران

وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان ۱۰ طبقه قدیمی در خیابان بهار با عملیات آتش‌نشانان همراه شده و به گفته سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اقدامات انجام شده از سرایت شعله‌های آتش به طبقات بالایی جلوگیری شده و در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در زیرزمین عملیات اطفای حریق را ادامه می‌دهند. آتش‌نشانان در همان دقایق اولیه هشت نفر را از میان دود و شعله‌های آتش‌ نجات داده و به فضای باز منتقل کردند. عملیات آتش‌نشانان همچنان ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز از اعمال محدودیت تردد در خیابان بهار به دلیل وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری - اداری در این خیابان خبر داد. به‌گفته سرهنگ علی‌اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا گفته دراین‌باره گفته: با توجه به ادامه‌دار بودن این حریق و عملیات اطفاءتوسط آتش‌نشانی، محدودیت تردد در خیابان بهار از خیابان انقلاب به سمت شمال تا تقاطع خیابان آیت‌الله طالقانی ایجاد شد که این وضعیت همچنان و تا پایان عملیات امدادی ادامه دارد. در حال حاضر فقط خودروهای امدادی اجازه تردد از این خیابان را در محدوده یادشده دارند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شهروندان خواست که تا اطلاع بعدی از تردد غیرضروری در این خیابان و معابر اطراف آن پرهیز کنند.

کدخبر: ۵۰۶۲۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر