کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۱۸۶
تاریخ خبر:

ویدئو| وضعیت تازه صدور مجوزهای تردد بین استانی چگونه است؟

جزییات تازه از وضعیت تردد میان شهری و در جاده ها اعلام شد. مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: مجوز تردد بین استانی از امروز فقط برای افراد واجد شرایطی که در سامانه "تهران تردد" درخواست خود را ثبت و پیامک تائید دریافت کرده اند، صادر می شود. ثبت درخواست فقط روزانه و از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ در سامانه مربوطه انجام می شود. منبع: اخبارصدا

طبق اعلام فرمانداری تهران، سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران taradodtehran.com از صبح امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد اما برای ثبت نام نیاز به چه مدارکی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام روابط عمومی فرماندار تهران دیگر هیچ‌گونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود و شهروندان فقط و فقط از طریق سایت جدید اقدام به اخذ مجوز تردد کنند. از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۱ صبح (به مدت ۴ ساعت) مردم تهران فرصت ثبت نام برای مجوز دارند.

طبق این اعلام، آدرس سایت جدید taradodtehran.com است و روزهای پنجشنبه و جمعه بسته خواهد بود و کسانی هم که دارای شرایط باشند پیامک تأیید به همراه کد پیگیری سفر بعد از ظهر همان روز به تلفن‌های همراهشان ارسال خواهد شد.

بر اساس اخبار اعلام شده توسط صداوسیما، هر پلاک خودرو در ماه یک بار می‌تواند ثبت‌نام کند و مجوزهایی که صادر می‌شود صرفاً برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

در این سایت همچنین اشاره شده که مدارک زیر برای ثبت نام نیاز است:

yektanet.com
تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
تصویر سند مالکیت منزل یا اجاره نامه
تصویر گواهی محل کار (مثل صفحه اول دفترچه بیمه، کارت شناسایی محل کار یا معرفی­نامه با مهر محل کار)
تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز

افرادی هم که به دلایل پزشکی و درمانی باید در موعد مقرر به مراکز درمانی مراجعه کنند، مدارک زیر را در سامانه بارگذاری کنند:
تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز
مدارک پزشکی و درمانی دال بر الزام حضور بیمار در این شهر

فرایند کسب مجوز چطور است؟
به گزارش تجارت‌نیوز، متقاضی پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، کد رهگیری را از طریق سامانه و همچنین پیامک دریافت می­‌کند. اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی و تأیید می‌شود. پیامک تأیید نهایی نیز برای متقاضیان ارسال خواهد شد. همچنین از طریق پروفایل شخصی خود در بخش پیگیری در خواست می‌توانید از وضعیت درخواست مطلع شوید. پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، متقاضی باید تاییدیه مجوز تردد را به‌صورت الکترونیکی در بخش پیگیری در خواست دریافت کند.

کدخبر: ۴۱۴۱۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر