کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۳۰۹۵
تاریخ خبر:

ویدئو | زننده این گل تماشایی در زلزله امروز ترکیه گمشده

یکی از تراژدی‌های زلزله‌ ترکیه به کریستین آتسو وینگر سابق چلسی و نیوکسل تعلق دارد. این بازیکن فوتبال روز گذشته موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی برای هاتای اسپور ترکیه گلزنی کند اما امروز زیر آوار زلزله مانده و جستجوها برای پیدا کردن او ادامه دارد و معلوم نیست زنده باشد…

تیم کاسیم پاشا که علی قلی‌زاده در آن بازی می‌کرد روز گذشته در شهر هاتای با تیم هاتای اسپور بازی داشت و همین گل دقایق پایانی،‌ حکم شکست را برای آنها امضا کرد. ساعاتی بعد، ترکیه با فاجعه انسانی روبرو شد. شهر هاتای نزدیک به مرکز زلزله مهیب و ترسناک ترکیه گزارش شده و می‌شود گفت این شهر با خاک یکسان شده است.

علی قلی‌زاده و هم‌تیمی‌هایش برای مسابقه در این شهر به سر می‌بردند که به دلیل سازه جدید و مقاومش مقابل زلزله شدید ترکیه مقاومت کرده و فرو نریخته است، اما به گفته او، تمام ساختمان‌های اطراف هتل فرو ریخته و افراد بسیار زیادی زیر آوار مانده‌اند.

علی قلی‌زاده می‌گوید: اصلا نمی‌دانم چطور زنده ماندم. واقعا وحشتناک بود و تجربه خیلی تلخی بود. امیدوارم خدا به مردم رحم کند. حتما ویدیوی ولکان را دیده‌اید. ما با آنها بازی داشتیم. این شهر بیشترین آسیب را در زلزله دیده است. این زلزله چیزی بود که هیچکس تصورش را نمی‌کرد. همه به در و دیوار خوردیم و با زحمت خودمان را به بیرون محوطه هتل رساندیم. درحالی‌که ساختمان‌های اطراف فرو می‌ریخت. یک چیز آخر الزمانی بود و من نمی‌توانم آن را با کلمات توصیف کنم.

بنا بر آنچه که قلی‌زاده می‌گوید، باشگاه کاسیم‌پاشا به سرعت بازیکنان خود را با پرواز اختصاصی به استانبول بازگردانده و بازیکنان تنها موفق شدند با اتوبوس تیم و بدون وسایلی که با خود به اتاق‌های هتل برده بودند، از این شهر خارج شوند: «دو یا سه بار زمین لرزید و همه ما به در و دیوار خوردیم. خود من از ناحیه دنده مصدوم شدم و اصلا نمی‌‍‎دانم چطور زنده ماندیم. خدا واقعا به ما رحم کرد که ساختمان هتلی که در آن بودیم فرو نریخت.»

کدخبر: ۵۰۳۰۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر