کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۳۳۰۴
تاریخ خبر:

ویدئو | خلاصه بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان

استقلال با یک برد پرگل خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان، به روند خوب خود در لیگ برتر فوتبال ایران ادامه داد.

ستقلال این بازی را خیلی خوب آغاز کرد. عارف غلامی با یک پاس از زمین خودی، توپ را به سمت راست برد که کوین یامگا با فراری دیدنی از سد مدافع نفت عبور کرد. پاس زمینی و در عرض او، از قایدی رد شد و به رضاوند رسید که این بازیکن با یک شوت بغل پای دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا آبی ها در همان دقیقه پنجم به گل برسند.

پس از این گل، نفت برای به تساوی کشاندن بازی حملاتی را آغاز کرد که شوت دهقانی با فاصله زیاد به بیرون رفت. سعید مهری در دقیقه 14 با یک شوت از پشت محوطه جریمه، دروازه حریف را تهدید کرد. ضربه او با برخورد به بازیکن نفت، ارتفاع گرفت که مجد کرمانشاهی با واکنشی به موقع، توپ را راهی کرنر کرد.

مطهری می توانست در دقیقه 20 اختلاف را افزایش دهد. پاس دیدنی غلامی از پشت محوطه جریمه خودی، در مرکز میدان به مطهری رسید و او ابتدا با یک ضربه سر، توپ را از مدافع نفت عبور داد و در شرایطی که مجدکرمانشاهی، گلر نفت از دروازه بیرون آمده بود، او را نیز از سر راه برداشت که توپ از او فاصله گرفت و پیش از اینکه مطهری دروازه خالی را باز کند، گودرزی مدافع میهمان توپ را دور کرد.

وقت های تلف شده نیمه نخست با دو صحنه مهم همراه بود. ابتدا ضربه سر محبی را کرمانشاهی راهی کرنر کرد و در سمت مقابل، علیرضا رضایی با واکنشی خوب، امیرحسین کریمی را ناکام گذاشت. در آغاز 45 دقیقه دوم، سعیدی فر جانشین علیرضا رضایی مصدوم شد. در نیمه دوم نفت مسجدسلیمان حملاتی را به روی دروازه استقلال خلق کرد اما این مهدی قایدی بود که با استفاده از پاس دیدنی رضاوند، اختلاف را به عدد 2 رساند.

روز بسیار خوب قایدی همچنان ادامه داشت و او در دقایق پایانی بازی با یک شلیک دیدنی و در شرایطی که کرمانشاهی واکنشی نشان نداده بود، گل سوم را به ثمر رساند. در وقت های تلف شده، نفت توانست توسط میلاد شیخ سلیمانی یکی از گل های خورده را جبران کند. در واپسین ثانیه های بازی نیز قایدی با فراری تند و تیز، توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد ولی کرمانشاهی آن را مهار کرد.

در نهایت استقلال با نتیجه سه بر یک از سد نفت مسجدسلیمان گذشت و هم امتیاز با سپاهان و پرسپولیس، در رده سوم قرار گرفت. حالا آبی ها در انتظار نتیجه بازی‌های این دو تیم هستند.

کدخبر: ۵۰۳۳۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر