کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۵۷۵۰
تاریخ خبر:

ویدئو | تصادف زنجیره‌ای ۵۰ خودرو در خوزستان با ۴ کشته

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن سه نفر تاکنون بر اثر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور بههبان -رامهرمز خبر داد. عارف شرهانی اظهار کرد: صبح امروز (۲۰ دی‌ماه) در تماس با سامانه ۱۱۵ خبر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور بهبهان -رامهرمز روبه‌روی روستای دودانگه بهبهان اطلاع‌رسانی شد. در پی این حادثه چهار خودرو در آتش سوختند. تاکنون این حادثه سه کشته داشته است.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه این حادثه به علت مه‌آلودگی رخ داده است، گفت: عملیات امدادرسانی توسط اورژانس بهبهان در حال انجام است و نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در حال آماده‌باش هستند.

رئیس پلیس راه خوزستان هم با بیان اینکه تصادف در ۲ لاین رخ داده گفت: در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کرده‌اند و در لاین مقابل، در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو تصادف کرده و ۳ خودرو آتش گرفته‌اند. او گفت که سه سرنشین یک خودرو سواری و یکی از سرنشینان خودرو دیگر جان باخته‌اند.

او با بیان اینکه اغلب محورهای خوزستان در روزهای اخیر مه‌آلود هستند و شاهد چند حادثه بوده‌ایم، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه، رعایت نکردن سرعت مطمئنه در وضعیت مه‌آلود، عامل وقوع حادثه امروز بوده است، اما علت دقیق بعد از بررسی‌های کامل اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

کدخبر: ۴۳۵۷۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر