کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۰۹۸۲
تاریخ خبر:

ویدئو | آتش‌سوزی در نمایشگاه مبل خیابان ستاری تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای آتش سوزی در ساختمان سه طبقه‌ای در خیابان شهید ستاری خبرداد. جلال ملکی درباره جزئیات عملیات اطفای این حریق گفت:ساعت ۱۸:۴۱ دقیقه عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی در ساختمانی واقع در مسیر جنوب به شمال خیابان شهید ستاری، نبش خیابان خلیل آبادی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد. با توجه به اینکه ترافیک در این محدوده به‌ویژه در ساعات عصر همیشه سنگین است، با تدبیر ستاد فرماندهی عملیات، بلافاصله ۳ ایستگاه از سه مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شد.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشان‌ها در حداقل زمان ممکن به محل حادثه رسیدند، گفت: ماموران آتش‌نشانی بعد از رسیدن به محل مشاهده می‌کنند ساختمانی سه طبقه روی همکف، دچار آتش‌سوزی شده است. با توجه به اینکه سه طبقه بالایی ساختمان، نمایشگاه مبل و محل نگهداری وسایل چوبی بود، امکان سرایت سریع به همه ساختمان وجود داشت.

ملکی گفت: قسمت نمای ساختمان در طبقه دوم دچار آتش سوزی شده و آتش به بخشی از نمای طبقه بالایی آن هم سرایت کرده بود. همچنین، حرارت بالای آتش، شیشه‌های پشت نمای طبقه دوم را ذوب و تخریب کرده و آتش به بخشی از به داخل طبقه دوم که نمایشگاه مبل است، سرایت کرده بود. البته خسارت در داخل نمایشگاه زیاد نبود و آتش نشان‌ها بلافاصله عملیات مهار و اطفا را آغاز کردند و موفق شدند از سرایت به داخل نمایشگاه مبل و سرایت آتش به کل ساختمان و ساختمان‌های هم جوار جلوگیری کنند.

به گفته ملکی، این حادثه تلفات جانی و مصدومیت نداشته و علت حادثه بعد از بررسی اعلام می شود.

منبع: همشهری آنلاین

کدخبر: ۴۷۰۹۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر