کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۸۹۵
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| ‌خرس سیاه، کانیه و طوفان

روزنامه هفت صبح |‌ یکی از ویدئوهای عجیب این هفته وجود یک خرس سیاه داخل یک مدرسه در شهرستان رودان هرمزگان بود که توسط ماموران محیط زیست بیهوش و در طبیعت رها شد. اظهارات سارقی که می‌گوید خودروها را با جرثقیل می‌دزدید بیش از ۲٫۱ میلیون بار در کانال‌های تلگرامی دیده شد.

زورگیری با کلاشینکف در اهواز، مصاحبه صدا و سیما با سخنگوی طالبان، توصیه وزیر بهداشت مبنی بر واجب بودن واکسن زدن عنوان بعضی دیگر از ویدئوهای پربیننده این هفته بود. مسابقات پارالمپیک هم این روزها در ژاپن در جریان است و کلیپ‌های مربوط به مسابقات و اهدای مدال ورزشکاران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود.

اظهارات مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره غیرقانونی بودن همسان‌سازی حقوق معلمان هم بازتاب وسیعی داشت. گفتنی است ویدئویی هم محمدجواد ظریف از اتاق کار جدیدش در دانشگاه تهران منتشر کرده و با رضایت توضیح می‌دهد که در شغل جدیدش آرامش بیشتری دارد.

ویدئوهای مربوط به طوفان آیدا در آمریکا بین ترندهای یوتیوب این هفته حضور ثابتی داشت. آمار بیننده‌های تیزر رسمی نسخه جدید سینمایی اسپایدرمن که هفته پیش منتشر شد به ۵۸ میلیون رسیده. کندریک لامار موزیک ویدئوی جدیدی منتشر کرده که خیلی از آن استقبال گرمی به عمل نیامده. هایلایت بازی اخیر پاری‌سن‌ژرمن طبعا به دلیل اولین هنرنمایی مسی پنج میلیون بیننده داشته و کانیه وست هم دو آهنگ از آلبوم جدیدش را به صورت صوتی در یوتیوب به اشتراک گذاشته که ترند شده است.

کدخبر: ۴۱۱۸۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر