کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۱۳۳۴
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| سیل‌، غریبی و فوتبال زنان انگلیس

روزنامه هفت صبح | این هفته ویدئوهای غم‌انگیز و وحشتناک از سیل در نقاط مختلف کشور منتشر شد. بسیاری عزیزان‌شان و برخی دیگر اموال‌شان را از دست دادند. در این میان ویدئوهای دلگرم‌کننده‌ای هم دیده شد. مانند ویدئوی نجات سگی که میان سیم‌ها گیر کرده بود، گربه‌ای که از جریان آب نجات داده شد و گاومیش‌هایی که در جنوب ایران با خوشحالی وارد آب شدند و آب تنی کردند.

ویدئویی هم از یک کروکودیل وایرال شد که در سیستان و بلوچستان بعد از سیل برای یافتن غذا به خشکی آمده بود. در این ویدئو شهروندی که از او فیلم می‌گیرد با خونسردی کنار کروکودیل ایستاده و گویا او را راهنمایی می‌کند. ویدئوهای فایت سجاد غریبی با گوریل قزاقی بیشترین بازدید و نشر را داشت.

بعد از ویدئوی باخت او و فرار و پشت کردنش به حریف، ویدئوی عذرخواهی او منتشر شد. در این ویدئو مربی غریبی توضیح داد که قرارداد بازی قبل از اینکه سجاد برای یادگیری پیش او برود، بسته شده بود و راهی برای کنسل کردن مسابقه نبود. او در آخر عذرخواهی کرد و گفت سجاد قصد دارد از این به بعد راه درست را پیش بگیرد.

خود غریبی هم گفت که شرمنده مردم است. بعد از آن شهربانو منصوریان ویدئویی منتشر کرد و به غریبی گفت: «من ایرادات تو را فهمیدم. آدم وقتی مسابقه داره حداقل دو ماه یا شش ماه تمرین می‌کنه. بیا به باشگاه من. من قول می‌دم قهرمان شی!» در بین ویدئوهای خارجی، ویدئوی شادی بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان انگلیس دیده شد.

این بازیکنان قهرمان جام ملت‌های اروپا شدند و آلمان را ۲ بر یک شکست دادند. این بازی رکورد بیشترین تماشاچی بین فینال جام ملت‌های اروپا در فوتبال زنان و مردان را از آن خود کرد. آنها قبل از شروع نشست مطبوعاتی با شادی به دور میزِ نشست خبری چرخیدند و پیروزی خود را جشن گرفتند.

کدخبر: ۴۷۱۳۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر