کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۳۳۴
تاریخ خبر:

وقتی ‌که مجیدی پاس ‌گل ‌رحمتی را هدر داد

روزنامه هفت صبح | دیروز استقلالی‌های مشهد با همدستی و کمک نوستاره‌های گل‌نزن پرسپولیس،‌امیدهای گل‌محمدی را پرپر کردند. مهدی رحمتی از سه چهار ماه قبل و با پیش کشیدن پرونده‌های مربوط به نقل و انتقالات بین پرسپولیس و شهرخودرو برای پرسپولیس شمشیر کشیده بود. آن هم در حالی که یک سرمربی نباید اینگونه ریز وارد مسائل مالی باشگاه خود شود.

دیروز هم پرسپولیس می‌دانست که کار سختی در مشهد خواهد داشت.تیم مشهدی از قرار تن به کوتاه کردن چمن ورزشگاه نداده بود.طبیعتا راه‌حلی برای کنترل سرعت تیمی پرسپولیس که روی زمین و با پاس‌ها سریع بازی می‌کند.از آن‌سو قاسمی‌نژاد که تا یک قدمی استقلال پیش رفته بود دیروز با انرژی و توانی دو برابر خط دفاع پرسپولیس را آزار داد و یک گل خوب هم زد.

اگر همبازی‌هایش کمی بیشتر گذشت داشتند او می‌توانست زهر بیشتری به پرسپولیس بریزد.در این میان وقت‌کشی‌های زیرکانه دروازه‌بان شهرخودرو که شاگرد بسیار خوبی برای رحمتی بود کار را سخت‌تر هم کرد. اما همه اینها به کنار چه بگوییم از احسان عبدی که گویی قول داده فقط در فینال‌های آسیا و دربی‌ها گل بزند.او دو تا فرصت بالای صددرصد را از دست داد.

به‌خصوص که یکی از آنها دروازه خالی و بدون دروازه‌بان بود که به سبک نوراللهی در دربی توپ را به تک مدافع ایستاده روی خط دروازه کوبید.در این بازی باید از حضور موثر و با کلاس مهدی ترابی حرف بزنیم و مصدومیت سید جلال حسینی. حاشیه‌های این بازی تا ساعتی بعد از خاتمه آن ادامه داشت و شهرخودرو در نامه‌ای با اشاره به بازی عیسی آل کثیر تقاضای تبدیل نتیجه بازی به نفع خودرا رسما اعلام کرد!

می‌شود گفت هیچ تیمی اینگونه خصمانه با پرسپولیسی‌ها مواجه نشده است. آن هم از سوی تیمی که خانه سابق یحیی گل محمدی بوده است.جالب اینکه نامه شهر خودرو این بار به امضای حسین بادامکی رسیده است. بازیکن سابق پرسپولیس و ارسال کننده پاس گل سوم ایمون زاید در آن دربی مشهور.

اما در تهران استقلال برای استفاده از پاس گل مهدی رحمتی در مشهد ۹۰ دقیقه به دیوار دفاعی تیم بی‌ستاره مهدی تارتار کوبید و چندین فرصت گل حتمی را در مقابل شجاعت علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان پیکان از دست داد. مجیدی دیروز میلیچ و کریم‌زاده را در سمت چپ به کار گرفته بود و در راست هم به وریا و اسماعیلی چشم داشت و در خط حمله هم دیاباته در کنار مطهری بازی کرد.

شجاعیان و ریگی هم در وسط.اما این تغییر و تحولات گسترده (غیبت نادری به خاطر محرومیت و قایدی و موسوی و رضاوند) موجب شد تا استقلال ریتم هجومی خودرا از دست بدهد. در نیمه دوم تا انتهای بازی قایدی و سبحان خاقانی و موسوی و رضاوند و آرمان رمضانی به زمین آمدند اما فایده‌ای نداشت و در نهایت استقلالی‌ها با تساوی مقابل پیکان اختلاف امتیاز ۴ امتیازی با پرسپولیس را حفظ کردند تا همه چیز مهیای فرار بزرگ سپاهان در بازی فردا عصر باشد.

کدخبر: ۳۸۱۳۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر