کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۸۷۷
تاریخ خبر:

وقتی شاگردان سمیرا آبروداری ‌کردند

روزنامه هفت صبح | با برگزاری رقابت‌های مارپیچ کوچک، کار زنان اسکی‌باز ایران در قهرمانی جهان به پایان رسید.به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان اسکی آلپاین روز گذشته مسابقات مارپیچ کوچک برگزار شد و زنان و مردان اسکی‌باز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در مانش اول مسابقات زنان ۱۰۷ ورزشکار حضور داشتند که ۶۰ نفر آنها به مانش دوم راه پیدا کردند. فروغ عباسی و مرجان کلهر به‌ترتیب با کسب رتبه‌های ۵۹ و ۶۰ به دور دوم رسیدند. عاطفه احمدی، دیگر اسکی‌باز ایران موفق به عبور از خط پایان نشد و صدف ساوه‌شمشکی هم به دلیل مصدومیت در مسابقه شرکت نکرد. در مانش دوم ۴۳ اسکی‌باز از خط پایان عبور کردند که مرجان کلهر در جایگاه ۴۲ و فروغ عباسی در رتبه ۴۳ قرار گرفتند.

در مسابقات مقدماتی مردان و در مانش اول ۱۱۲ ورزشکار حضور داشتند که ۵۰ نفر از آنها به مانش دوم راه پیدا کردند. از ایران هم بهنام کیاشمشکی و نیما بها به‌ترتیب در رتبه‌های ۳۲ و ۳۳ قرار گرفتند و راهی مانش دوم شدند، اما پوریا ساوه‌شمشکی موفق نشد به خط پایان برسد.

در مانش دوم ۴۵ نفر از خط پایان عبور کردند که کیاشمشکی و بها به‌ترتیب جایگاه‌های ۳۴ و ۳۹ را به دست آوردند.عکس، فروغ عباسی را در آغوش مرجان کلهر در پایان مانش دوم نشان می‌دهد. عکس را خبرگزاری فرانسه گرفته است.

کدخبر: ۳۷۴۸۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر