کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۲۹۰۵
تاریخ خبر:

چندتا بلیت بازی پرسپولیس فروش رفت؟

حدود دو ساعت مانده به آغاز دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، کم‌تر از ۱۰ هزار بلیت فروخته شده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان است برهمین اساس برای هماهنگی‌های ایجاد شده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از صبح دیروز (پنج‌شنبه) در سایت www.Pin۹۰.ir شروع به فروش بلیت این دیدار کرد.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبال ایسنا نشان می‌دهد تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز مسابقه حدود ۸۵۰۰ بلیت به فروش رسیده است و قرار است تا دقیقه ۷۵ مسابقه روند فروش بلیت الکترونیکی ادامه داشته باشد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص نحوه بلیت‌فروشی این بازی، اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که آقای انصاری‌فرد در روزهای قبل انجام داد در نهایت از روز گذشته بلیت‌فروشی این بازی آغاز شد و هواداران می‌توانند حتی تا دقیقه ۷۵ بازی امروز برای حضور در استادیوم بلیت تهیه کنند. با پیگیری‌هایی که انجام شده خوشبختانه سایت فروش بلیت مشکلی ندارد و از هواداران می‌خواهیم تا برای حمایت از پرسپولیس در این هفته‌های حساس لیگ برتر به ورزشگاه بیایند و از تیم محبوب خود حمایت کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و مشکلی برای این بازی وجود ندارد. بازیکنان هم با همه توان آماده بازی هستند تا بتوانند با کسب این سه امتیاز شرایط بهتری در جدول رده‌بندی لیگ برتر به دست آورده و دل هواداران را شاد کنند. هدف همه ما قهرمانی برای چهارمین فصل متوالی است و امیدوارم با حمایت هواداران و حضور آنها در ورزشگاه بتوانیم به این مهم برسیم.

کدخبر: ۲۹۲۹۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر