کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۹۶۹۰
تاریخ خبر:

وزیر سابق اطلاعات درباره آیت الله منتظری چه گفت؟

بخشهای مهم صحبتهای حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات را از قول خبرگزاری تسنیم برایتان نقل میکنیم:
- تمدن اسلامی همچون شیر خفته بود که امام راحل این شیر خفته را احیا و بیدار کرد و بر اساس اظهار نظر یکی از اندیشمندان انگلیسی بیدار شدن این شیر خفته نابودی غرب را به دنبال دارد و بر همین اساس استکبار نیز همه تلاش خود را به کار گرفته تا تمدن اسلامی در کشورهای اسلامی احیا نشود.
- پنج سال قبل دستگاه‌های اطلاعاتی مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی در پروژه نفوذ با یکدیگر به توافق رسیدند و بر همین اساس رویکرد جدیدی را در پیش گرفته به نحوی که ترور فیزیکی و ترور شخصیتی یکی از اقدامات دشمن است؛ آیت الله منتظری تا قائم مقامی رهبری پیش رفت اما دشمن مهدی هاشمی را به عنوان عامل نفوذی در کنار او قرار داد و بدون تعارف عملکرد مهدی هاشمی به نتیجه رسید.
- امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی درگیر یک جنگ اقتصادی است و بر همین اساس اگر ما به دنبال برجام نبوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم مشکلات اقتصادی ما قابل حل است.
- "مجلس ملی" به جای "مجلس انقلابی" یکی از نمونه‌های نفوذ دشمن است. تهدید یکی دیگر از اقدامات دشمن است به نحوی که در برجام که با وجود تمامی اقدامات سیاست‌مداران ما هیچ نتیجه‌ای نداشت، رئیس جمهور اسبق آمریکا قبل از مذاکره در مصاحبه تلویزیونی ایران را تهدید می‌کرد.

کدخبر: ۲۹۹۶۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر