کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۲۹۵
تاریخ خبر:

ورود کمیته داوران به حلقه واکسن و خاموشی!

روزنامه هفت صبح | یک: ‌هفته قبل در مورد سهل‌انگاری داور در برخورد با مربی پرسپولیس و اخراج نکردن یحیی گل‌محمدی (بازی با گل‌گهر) نوشتیم.این‌بار هم باید ابراز حیرت کنیم از قبول کردن گل صد‌درصد آفساید بازیکنان سپاهان مقابل پیکان.در ذهن داوران ماچه می‌گذرد؟کیفیت پایین داورهای ما،‌شاید به عدم تمرکز و یا حتی کمبود سرعت انتقال و خدای نکرده بهره هوشی برگردد.

وگرنه این همه قضاوت اشتباه دلیلش چیست؟‌خوب آموزش ندیده‌اند؟‌شجاعت ندارند؟‌چرا این همه سنگینی و لطمه به سازمان لیگ تحمیل می‌کنند.چرا با قضاوت‌هایشان همه چیز این لیگ را زیر سوال می‌برند.این روزها در کنار وزارت بهداشت و مسئله واکسن،وزارت نیرو و خاموشی‌ها و بیت‌کوین،‌حالا کمیته داوران هم با قضاوت‌های به شدت سطح پایین خود از مقصران اصلی اعصاب و روان فروپاشیده مردم هستند.

دو: تیم بسکتبال ایران در دو بازی دوستانه آنچنان از اسپانیا و ژاپن شکست خورده که مطبوعات اسپانیایی از بسکتبال ایران به عنوان یک پیش غذای لذیذ برای حضور در ضیافت اصلی یعنی المپیک نام برده‌اند. اعضای تیم بسکتبال گویی تمرکز لازم را ندارند.شاید ماجرای آن ۶۰ بسته جنجالی در عبور ناموفق از گمرک،‌بخشی از ذهنیتشان را اشغال کرده است.وگرنه به عنوان یک تیم راه یافته به المپیک شکست با اختلاف ۴۴ امتیاز جلوی هر تیمی عجیب و غیرقابل قبول است.

سه: باز هم برای چندمین‌بار این نظریه را مطرح می‌کنیم که نمایندگان مجلس باید حواسشان به خواسته‌های عموم مردم البته در چارچوب قانون باشد.این مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در نظر بگیرند.آنها باید بدانند که نسبت نگاه عامه مردم به دغدغه‌های آنها به نگاه خودشان به دغدغه‌های مردم چگونه است.باید میان این بردارها برآیند مناسبی پیدا کنند.

اصولگرایی آتشین و آرمانگرایانه آنها را از یافتن تعادل و گرانیگاه این دو بردار بسیار سرنوشت ساز دور می‌کنند. آنها نباید در شور انقلابی خود چنان غوطه بخورند که رابطه‌شان با مردم را فراموش کنند.نباید بین ایده‌آل‌های آرمانی خود (که اصلا مشخص نیست به چه فرجامی برسد) با خواسته‌های مردم فاصله‌ای عظیم ایجاد کنند.می‌توانند کمی صبر کنند و با دقت و صبوری بیشتری به سمت آرمان‌های آتشین خود حرکت کنند. آنها نماینده‌های مردم ایران هستند. فراموش نکنند. در کنار مردم.

کدخبر: ۴۰۱۲۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر